Rabu, 11 Januari 2012

Yuna @ Terukir di Bintang an Album Showcase

.
ok as aku mention dalam previous entry aku ... ada benda yang aku nak sharing kan ... so kat sini aku nak sharingkan untuk korang beberapa lagu yang sempat aku recorded time aku mai layan Showcase Terukir Di Bintang tu ... :D

dan for the info ... ini first time aku cuba capture only music jer ... without gambar dan aku try upload ... ialahh if korang memang follow aku nyer YT account memang tak pernah kot aku capture lagu jer ... biasa memang full video kan ... so nak buat macam mana kan ... line tak clear untuk aku captured video time tu ... so bunyi jer lahh yek ... so ... layan kan jahhh ... \:D/


Come As You Are


Coffee


Photo Of You


Terukir Di Bintang

so ... layankan jer lahh yek ... heheheh layan muzik jer ... ala ala kita layan radio gitu ... heheheheh hopefully showcase ni ada lahh dorang jual DVD showcase ni ... coz aku lihat ada rakaman dibuat .... tapi tulahhh banyak event aku gi ... ada jer rakaman dibuat tapi ... tak juga dipublish or dicomercialkan ... macam ala ala buang masa dan penuhkan tugas jer duk rakam bagai kan ... lepas tu simpan jadi pekasam maybe :-?

so as usual staytuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin