Sabtu, 7 Januari 2012

jejalan cari burger

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak citer semalam nyer citer ... memandangkan semalam aku stayback ... [stayback ker persoalannya :-? ] so time makan ntah macam mana aku duk tanya si Din jom kita try burger XXXL yang dia katakan tu ... apa XXXL :-SS

actually benda ni timbul last month kot ... time aku ngan si Din ni gigih pusing satu shah alam cari Jersey Malaysia ... coz kitorang ni kan ala ala susah nak jumpa size hahahaha ... tiba tiba time cari tu si Din ni roger member dia tanya ada tak jual jersy size XXXL or XXXXL ....

yang bestnya dia tanya member dia tu tauke burger ... terus member dia jawab jersey XXXXL tak ada ... burger XXXXL dia kata ada ... bila aku dengar jer aku rasa macam ... ehh ada ker ... wow ... tu yang beria nak rasa ... so semalam apa lagi ... kitorang gi lahhh nak cuba try test ... hahahha :D

ehhh ada ajhe si 2 senghall ni ... si Fitri & Wahida ... dorang ni memang pantang dengar planned nak try port baru nak aje menyentil ... hahahahha so tempat yang aku katakan tu kat Shah Alam Seksyen 24 ..... :)

bila aku usha kat FourSquare ada orang create ... Gerai Burger Wan Botak ... so sampai jer ... aku ala ala blur nak order apa ... walaupun tadi berkobar kobar nak pekena XXXL Ayam ... tapi bila dah sampai ... aku nengok menu ... terus aku order Oblong Ayam Double Special ... wallaaaa :D

so nak tau hasilnya ... ini dia kat bawah .... amik kau ... mengiurkan jiwa dan ragaku ok ... hahahhaha meleleh leleh sos dia perhhhh tak tahan beb ... :-SS

kat situ gak aku ngap ... amik kau ... hahahahha tapi serius puas hati ... rasa dia ... perhhhh memang menarik lahh imagine panas panas ko makan ... walla ... no wonder aku boleh order lagi ... untuk bungkus bawa pulang ... hahahahha giler punya tong aku ni kan hahahha :D

tapi finally bukan aku makan pun ... aku past kat colleague aku yang still kat office ... coz aku dah kenyang duk pekena lempeng ... memang sakai tul kenal si Din ni ... ada ajhe port makan yang menarik ... tapi apa ada hal ... ada masa kita redah jer ye Din ... ingat Din aku nak gi return balik pekena burger ni ... nak try Double Ayam Plus Sosej Special yang aku tak sempat makan tu hahahha :P

so gitulahh kisahnya ... kalau ada kalian yang mau gi sini ... gi jer area Seksyen 24 Shah Alam ... area rumah setingkat ... sure jumpa ... kalau tanya orang sure dorang tau Gerai Burger Wan Botak ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

**
kadang kadang aku naik ngeri dengar budak budak kecik order burger ngan brother ni .... kadang kadang aku pun tak terpikir nak makan macam tu hahahahha tapi itulahh keunikan gerai ni ... cayalahh bro .... nanti gua datang lagi yek ... :)

TakSangkaYer ... :-t
.

3 ulasan:

sukahati berkata...

persoalan: apekah yang diorder budak2 kecik tersebut?

KeMatZ berkata...

memang scary lahh ... semua nak lebih ... mayo lebih black paper lebih sos lebih ... triple ++ bagai ngiarkkk badan kecik jer ... tiba tiba terasa tercabar plak hahahha :D

Puyu berkata...

Terima kasih kerana menyokong oblong burger (Dari Pihak Pengurusan Oblong Burger)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin