Isnin, 9 Januari 2012

Terukir Di Bintang an Album Showcase

.
continue memblogkan diri ... as aku mention kat previous nyer entry pasal event yang aku gi malam sabtu tu ... so nak tau apa dia ... ni aku nak sharing citernyer ... so lepas photoshoot artis popular 2010 tu ... aku terus ke Auditorium DBKL untuk layan Terukir Di Bintang an Album Showcase by Yuna ... :D

showcase ni juga sempena pelancaran album terbaru Yuna yang bertajuk Terukir di Bintang ... Album yang memuatkan 8 buah lagu dan turut didendangkan untuk peminat peminat Yuna yang hadir pada malam itu ... :)

selain dari 8 buah lagu yang ada dalam Album Terukir Di Bintang ... Yuna turut menghiburkan kami semua dengan lagu yang bakal berentap di AJL 26 nanti iaitu lagu Penakut & Gadis Semasa ... selain turut menghiburkan kami dengan lagu cover Come As You Are by Nirvana ... dan lagu Decorate ;)

emcee malam tu dihandle oleh Dina ... dan malam tu juga ada penyampai hadiah buat mereka yang menyertai kuiz slogan yang dianjurkan oleh radio ERA ... if aku tak silap lahhh dan hadiah yang ditawarkan ialah Keyboard Yamaha PSR e223 kot ... tahniah pada yang menang ...

so bila ditanya pasal sambutan showcase ni ... tak ada apa yang aku leh katakan ... memang meriah ... bukan sajhe aku rasa full house malah peminat yang mai pun semua mai bergaya ok ... yang perempuan semua ala ala Yuna style ... dan lelaki ada yang macam Qi pun ada ... hahahahha tapi ada juga yang lelaki ala ala Yuna pun ada perhhh maksud aku pakai sanggul or tudung ala ala yuna ... betulnya die hard ....

time tu aku ingat maybe ada pertandingan pakaian terbaik kot ... ala ala teater The Secret Life of Nora ... maybe ... tapi ntahlahh ... tak apa tu bukan big issue ... hahahha dan antara yang aku rasa menarik minat aku ... ada 2 amoi yang duk sebelah aku ... serius aku rasa terkejut ... bila dorang beria suka bila dengar Yuna nak perform lagu Penakut siap captured video lagi ok ... coz lagu english lain dorang buat dek jer ... siap borak borak dan main phone lagi ... perhhhh dasyat gak pengaruh lagu PENAKUT ni ... :-SS

tapi apa apa pun ... ada gak aku rasa macam kureng ... kureng bukan apa ... rasa macam sekejap jer aku rasa ... tau tau dah habis ... wallawehhhh cam tak puas jer ... if tak silap aku just 1jam 40 minit jer kot ... mengharap sampai 2 jam ++ hahahhaha dan dan jer aku kan ... mau pengsan si Yuna malam tu :P

opss ... lupa nak mention malam tu ... aku sempat gak grab CD album Terukir di Bintang ni ... tapi aku tak gigih plak nak meet and greet malam tu ... lagi satu bila aku nengok que betulnyer panjang ... so aku lupakan niat nak meet and greet with Yuna ... :(

so selesai jer event tu ... aku pun pulang lahh ... apa lagi ... so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ... just wait maybe ada benda yang aku nak sharing dan benda tu still berkaitan dengan event ini ... heheheh ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin