Sabtu, 21 Januari 2012

Keramat

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak sharing kisah layan movie plak ... malam tadi ... after jer aku bersama EnDin, CikAfni dan CikKacang @ Fitriyahoo duk pekena oblong kitorang gi terjah ke spaceU8 untuk menonton movie :D

plan memang last minutes time tengah tunggu oblong siap ... terpikir nak buat apa lepas tu ... ntah macam mana idea KERAMAT kluar ... bial 4 4 on aku just suggest layan kat spaceU8 MBO ... tempat baru ... confirmed tak ada orang hahaha mai lambat pun sure ada tiket ... :P

seperti dijangka ... memang ada tiket lagi ... dan yang paling sempoi ... bila brother kaunter kata kat aku ... saya set jer seat tiket ni .... nanti kat dalam suka hati abanglah nak duk mana ... coz hanya abang berempat jer yang nengok citer ni :-SS


mau tak seram ... GILER TAK ... imagine time ko tengah tengok tup tup pawagam penuh wallawehhh ... aku mulalah duk pikir benda benda angker ni ... hahahahha cam shiall jer kan ...

so apa yang aku leh katakan setelah layan citer ni ... hemmmm apa ye ... nak kata layan scary movie ada gak ... hahahahah siot jer kan ... tapi serius keluar jer pawagam kitorang tergelak tak habis habis ... disampuk keramat ketawa ke apa ... :D

bila ditanya pasal rating ... aku leh bagi 50 50 lahhh mean 2.5 hemmmm .... ntahlahh bagi aku ... pada awal awal part memang seram ... memang ada feel yang ko layan citer seram ... serius ... imagine sampai ada sorang akak ni leh join duk ngan kitorang coz dia agak ngeri layan sorang sorang ... :-SS

tapi bila dah masuk bab kat rumah kampung time dorang sibuk cari ladang tebu tu aku dah mula rasa ... apakahhh hahahaha dialog dia membuatkan ko layan citer scary movie pun ada ... banyak pekara yang kitorang rasa ehhhh apakahhh sengal dorang ni ....

ending dia lagi tak bleh blah ... semuanya mati ... walaupun pada aku ngan member member aku si Munirah tu tak mati kot ... hemmm ntahlahh ... dan menjadi tanda tanya mana menghilangnya ustaz yang membantun diorang time ending tu ... ntahlah :-?

so gitulahh kisah cerita pasal Keramat .... yang bagi aku ... lebih banyak persoalan kenapa dan mengapa yang tak terjawab setelah melihat cerita ini ... hahahahahahah .... so apa apa pun ... pada sesiapa yang mau menonton sila lahh ... kalau tak nak tunggu jer dvd dia atau langganlah nanti di AstroFirst .... [
kalau dah ada di AstroFirst confirm boleh didownload thru internet :D ]

as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

* another persoalan yang timbul ialah ... kemana menghilangnya cermin mata si Nazmir :-/

TakSangkaYer ... :-t
.

1 ulasan:

Tauke_Passembur berkata...

nasib baik lum g lagi..tq for review

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin