Sabtu, 14 Januari 2012

tak puas hati

.
kembali memblogkan diri ... kali nak citer pasal apa yek ... erkkk awat pelik benor title aku tu ... apa yang aku tak puas hati sangat tu ...:-?

ni semua gara gara pasal OBLONG ... hahahah sakai sangat kan ... pasal aku rasa tak puas hati pekena OBLONG bang Ramly yang kecik tu ... so aku return back dengan duk pekena OBLONG bang WanBotak plak hahahah :P

hammmbekkkk .... barulahhh terangkat ... dan kali ni aku try OBLONG Daging plak ... Double and Speacial harus ... untuk feel yang lebih ok hahahha Gilerr Tak .... Terbaiiikkk :D

ohhh atas ni ialah model OBLONG WAN BOTAK ... hahahah dia ni memang sakai lahhh duk menyentil jer if dia dapat tahu aku ngan si Din duk plan nak gi pekena Oblong .... memang confirm dia nak ikut ... badan kecik nafsu ... ya rabbi ... dia boleh habis makan OBLONG DOUBLE SPECIAL ni ... curtlastttt ko jahhh :P [ matilahhhh aku kalau dia baca entry aku ni ...:-SS ]

so gitulahhh .. citernya ... nak tau kisah selanjutnya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin