Selasa, 24 Januari 2012

silap NGAP

.
Serius aku salah ngap ... ehhh apakahh tiba tiba citer pasal salah NGAP ni .... hahahha ok nak dijadikan citer benda ni berlaku baru jer tadi ... well memandangkan malas nak keluar mencari makanan aku ngan osmate aku pun duk order delivery .... :D

time order tu ... kitorang duk lahh order Double Prosperity Burger nyer set ... so bila dah sampai tu ... well aku ni dah tahap lapar ... memang tak pikir apa lahh sambil layan TV aku duk ngap ngap ... tapi bila time aku dah 3 kali ngap ... baru aku sedar ... yang aku ngap tu bukan Double tapi Single :-SS


amik kau ... nengok dah nak separuh dah aku ngap ... then aku mention kat osmate aku ... then dia check dianyer ... rupanya dianyer burger pun single ... so dia call McD untuk report benda ni ... so aku stop makan lah ... dum dam dum dam pom pam pom pam finally McD setuju nak hantar semula ... dan depan nak amik balik apa yang dorang hantar tu ... :-/

amikkau terpaksalahh aku bungkus balik baki burger aku yang dah hampir separuh aku ngap tu ... untuk dorang change balik dengan yang Double punya ... :D

so ni yang Double punya ... wallawehhh ... tak pasal pasal aku dapat makan 2 and half prosperity burger malam tu ... kan ... nak buat macam mana ... dorang yang salah pack ... single masuk dalam packing double ... so apa nak buat ... hahahhaha untung perutku hahahah :D

apa apa pun ... tak sangka gak McD nak amik balik burger tu walaupun dah diNgap ... heheheheh ... pada aku baik dorang change ngan nugget ker ... iceCream ker ... lagi pun bukan leh buat apa ... confirm dorang buang ... tapi ntah maybe itu prosedur dia kot ... untuk report maybe heheheh :P

so gitulahh kekdahnya ... kisah salah Ngap aku ni hahahhah as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

HaZiFah berkata...

sgt untung~ hahaha

KeMatZ berkata...

UNTUNG sangat ... heheheh :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin