Isnin, 30 Januari 2012

gi wedding ketua kumpulan

.
sabtu lepas ... aku berkesempatan pulang ke SouthParkZ ... mesti pelikan kan ... aku memang jarang balik SouthParkZ since parent aku duk kat Balung sana ... coz selalu thinking balik ada apa ... vollehhh :D sampai banyak pembangunan kat SouthParkZ pun aku tak sedar hehehehe ;)

kali ni aku pulang bertujuan untuk hadirkan diri ke Majlis Kahwin kawan sekolah aku ... si Muhammad Khaliludin dan pasangan dia Kapt. Farahiyah yang dilangsungkan di Dewan Kampung Melayu ... :)


so kat sini aku nak amik kesempatan nak ucapkan Tahniah dan Selamat Melangkah ke Dunia Perkahwinan agar kalian sentiasa bergembira dan tabah menghadapi segara dugaan hidup berkeluarga ini ... semoga hubungan ini berkekalan hingga ke hujung nyawa ... InsyaALLAH .. ;)

*
ngiarkk ... jiran katil aku time lahir pun dah menamatkan zaman bujangnya aku bila lagi .... :-SS

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin