Selasa, 20 Disember 2011

Dendam Semalam ....

.
kembali citer pasal novel ... hahahha :D ni merupakan novel ke empat yang aku baca dari senarai buku yang aku beli time Fiesta Karangkraft hari tu ... dan kali ni novel bertajuk Dendam Semalam ... hasil penulisan Zaifuzaman Ahmad ...

setelah selesai menelaah Dendam Semalam ni membuatkan aku berkata wallawehhh giler aaa memang patut didendamnya orang macam tu ... hahahah memang betul katanya Tiada Maaf Bagimu ... hahahahha serius ... kalau dari slot ceritanya memang patut pun ... ;)

tapi walaubagaimana pun ... novel ni tetap ada benda yang membuatkan ko rasa macam hemmm alaa ... dah boleh tangkap kesudahannya ... cuma mungkin tersasar sikit saja ... tiada yang unexpected melampau ... hemmm dan ada juga part part yang kadang kadang membuatkan aku terus selak muka surat seterusnya ...

andaikata kalian tanya berapa rate aku lehh bagi ... hemmm oklahh cukup ckup makan lahh 2.78 dari 5 ... tapi kalau ada yang tak berapa nak berkenan ngan pendapat aku ... tiada masalah untuk mendapatkan novel ini dan membaca nyer .... :D

so gitulahh kekdahnya tentang review aku kali ini ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin