Ahad, 11 Disember 2011

Oh Tidak .... !!

.
akhirnya ntah apa mimpi aku ... tetiba aku decide nak potong rambutku yang dah panjang ni ... serius ... SEDIH :(

imagine ... time aku sebut jer nak pendekkan rambut aku tu ... tukang gunting tu boleh kata ... SERIUS ker ... dan paling membuatkan aku touching bila ada seorang brother yang time tu turut memotong rambut dia berkata ...

" Dah fikir masak masak ker bro ... Tak sayang ker ... lama tu simpan ... "

perhh macam nak menitis air mata aku ... tapi tidak air peluh aku yang menitik menanti mata gunting yang bakal meratah rambutku ala ala memotong sayur sayuran ... :(

akhirnya ... pendek sudah rambutku ... apa adakah rambut aku macam di atas ni ... hahahha memang tidak lahh ... masih belum tiba masanya untuk pendek sebegitu rupa ... nanti one day ... bila terbuka hati ini untuk memendekkan rambutku ke tahap itu :D

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

sukahati berkata...

setakat trim je....tapayah nk sedih sgt la~ :p

KeMatZ berkata...

tetap sedih ... :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin