Khamis, 8 Disember 2011

Fiksyen 302

.
kembali memblogkan diri ... kali time for review novel yang baru sajhe aku selesai baca ... novel yang aku maksudkan tersebut ialah novel Fiksyen 302 hasil penulisan Novelis Thriller No 1 Malaysia ... bro Ramlee Awang Murshid ... atau lebih dikenali sebangai Abg RAM oleh peminat peminat beliau :D

bila selesai ajhe mentelaah Novel Fiksyen 302 ni ... just apa yang terpancul dari mulut aku ialah .... SERIOUSLY UNEXPECTED .... perhhhh tak pernah terfikir ok ... dan segala teka teki yang bermain di mindaku tentang siapakah sebenarnya dalang atau watak utama dalam Fiksyen 302 akhir terjawab ... tapi serius aku memang tak budget pun gerangan pembunuh or mastermind tersebut :-SS

seperti biasalah ... buku buku penulisan abg RAM memang mempunyai gaya penulisan yang tersendiri ... dengan idealogi dan fakta yang digunakan kadang kala membuatkan korang boleh merasakan korang berada dalam cerita yang disampaikan ... perhhh jangan termimpi mimpi udah hheheheheheh :P

andaikata korang tanya berapa rate yang aku leh bagi untuk Novel terbaru ni ... serius ok memang terbaru ... rasanya pelancaran dia pun belum ... :P so aku leh bagi 4.7 bintang .... ni per 5 bintang ok .... serius ok ... :)

pada yang ingin memiliki dan sememangnya meminati penulisan abg RAM ... jangan ketinggalan untuk mendapatkan novel yang pada aku memang hot dan laris ok time Fiesta Buku Karangkraft baru baru ni ... coz aku baca kat group abg RAM ada yang mengatakan mereka tak dapat nak memilikinya kerana sudah habis ... serius .. HOTTT !!!

so gitulahh kekdahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari Hampeh Dot Com ZonE ... ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin