Jumaat, 16 Disember 2011

Konsert Semangat Inspirasi Coca Cola

.
continue memblogkan diri ... kali citer pasal aktviti last weekand .. citer di hari ahad ... bila aku sengal nothing to do ... bila bangun jer dari tido petang ... surfing surfing tup tup NoraJoey buzz ajak mai ke Konsert Semangat Inspirasi Coca Cola ... :D


mula mula rasa macam hemmm macam malas nak gi ... tapi bila pikirkan balik event ni kat area pusat ekuestrian mont kiara ... dan aku fikir mesti tak ramai ... so aku gi jer ... hahahha volleh ... memang time sampai aku siap blur mana nak parking ni ... coz kat luar tempat biasa pak polisi tak bagi park ... :-?

rupanya lehh park kat dalam ... tapi jauh lahh menapak kat hujung padang sana ... event ni kat indoor tu ... hemmm hantam jer lahh sampai nengok si NoraJoey and adik beradik tengah beratur ... terus join sambil minum coke yang disediakan ... :P

event bermula pada around kul 9 malam ... actually konsert ni ada ditayangkan secara live di TV3 ... tiba tiba teringat ... ehh malam tu tak ada Vokal Bukan Sekadar Rupa ker ... coz aku perasan Azmarul ada mai gak heheheh ;) since si Irsa dah terkeluar aku terus tak amik port dah VBSR ni :P

konsert dimulakan dengan persembahan Tomok dengan menyampaikan 2 buah lagu ... Berlari dan Midley Bagaikan Bidadari ngan Rinduku Terhenti ... :)

selain Tomok ... turut menghiburkan kitorang malam tu ... seperti Hazama, Salma, Shila Amzah, VIP, Bunkface dan One Night Only yang merupakn band dari UK ... serta lagenda rock negara Wings ... :D

seperti rasa tidak puas bila menonton persembahan Wings malam itu ... ialahh dorang hanya perform 2 buah lagu jer kot ... dammed ... gitu juga band One Night Only ... hanya sebuah lagu band dorang dan satu lagi berduet ngan Tomok untuk lagu Buka Semangat ... :|

kesian plak aku nengok aweks aweks yang mai untuk melihat persembahan One Night Only coz hanya dapat melihat satu lagu jer persembahan penuh band tersebut ... walaupun hadir ke dewan seawal yang boleh ... kesian kan ... :(

gitu gak ngan peminat Lagenda Wings ... terpaksa layan kan 2 buah lagu sajhe ... dah lahh time time ending ... serius macam ntah apa apa ntah ... tapi apa nak buat ... konsert ramai ramai ... :D

ehhh sempat lagi aku snap gambar gigih Tomokianz for ever ni ... hahahahha tiba tiba teringat time zaman zaman One In Million 3 ... time si NoraJoey gigih sebagai ketua pasukan bola jaring brazil hahahahha choiii hahahah kenangan semua itu ... :P

apa apa pun time malam tu aku bukan balik tangan kosong ... kitorang semua siap dapat CD Album Semangat Inspirasi Coca Cola ... serta Belon Coca Cola Panjang [ aku paling benci kalau gi konsert dapat benda ala ni ... dan mereka buka sambil layan konsert serius aku benci ... dammed ~x( ] dan baju Konsert Semangat Inspirasi [ nasib dapat size yang betul hahaha yang ni nasib nasib jer siapa yang cepat dia dapat :P ] serta yang paling best aku dapat air COKE 500ml

amik kau ... time amik aku pun tak tau berapa banyak aku amik ... hahahah bila balik rumah susun dammed banyak nyer ... confirm MABUK COKE aku dibuatnya .... boleh MANDI COKE gitu ... hahahah ni pun pada aku nasib aku dapat bag plastik hitam tu lambat ... kalau awal .. confirm lagi banyak aku lehhh kaut .... :D

so gitulahh kisah nyer pasal Konsert ni ... yang aku rasa tak berapa nak meriah sangat lahh ... ialahh kalau nak compare kat 3 lagi venue lain ... well selain kat KL ... kat Pasir Gudang Johor, Pulau Pinang dan Kota Kinabalu Sabah turut sama mengadakan konsert ini secara serentak ... mana tak ramainya ... tempat buat tak berapa nak betul ... if konsert ni diadakan di Bukit Jalil aku confirmed pasti ramai ... ini Mont Kiara ... hemmmm sendiri mau ingatlahhh :-?

so apa apa pun event dah lepas ... tapi ada bagus gak tak ramai ... so kitorang yang mai ni dapat layan secara selesa dan bawa pulang Coke 500ml dengan banyak gitu hahahahha :D

gitulahh kekdahnya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ... maybe aku akan sharing video yang aku captured malam tersebut untuk kalian layanzzz ... ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin