Isnin, 12 Disember 2011

Rock The World Adrenaline 2011

.
continue memblogkan diri ... kali nak sharing citer pasal last weekend nyer aktiviti ... hemmm ... memandangkan on last saturday aku memang tak ada apa apa aktiviti ... malah kerja pun tak ada so lepak lepak tiba tiba teringat pasal Rock The World Adrenaline 2011 :D

memandangkan lineup yang aku usha tak berapa nak menarik minat aku tapi ada 2 band yang boleh membuatkan aku turun padang ... finally aku decide turun tu pun around kul 3 baru aku gerak dari rumah ... hahaha time tu fikir macam kalau hujan memang lencun aku dibuatnya ... :-SS

sampai around kul 3.30 petang amik kau ... masuk leceh plak nak kena isi form TUNE Talk bagai .. cehhh lepas tu dapat plak poster bapak besar ... amik kau .. last last aku tak tau mana aku campak .. ialahh aku mana bawa bag ... hahahah

seperti dirancang aku ngam ngam jejak padang jer ... ngam ngam band yang aku ingin lihat tengah setup bagai ... ya ... PESAWAT in tha House ... \:D/

serius dah lama aku tak turun padang nengok depa perform ... dan kebetulan this time aku free so why not kan ... turun ... hahahah dan this time memang havoc dibuatnya ... salah satu kenangan yang aku tak leh lupa bila si Jippie boleh slam atas aku ... hahaha amik kau ... ke langitlahh rakaman yang aku tengah buat ... hahahah korang lehh usha nanti video tu ... lagu Mesti Mau ... :P

selesai Pesawat perform aku duk meronda ronda nengok apa ada yang menarik minat aku ... so sempatlahh duk layan Drift ni bagai ... layan kan jer ... :)

time tu kebetulan si Hadek pun mai ... then jejalan cari benda benda yang menarik ... sempat lepak lepak makan ... sambil tu sempat layan band band baru perform kat open mic ... tetiba aku pelik awat Modread still perform kat stage tu ... hemmm ntahlahhh :-?

kitorang memang plan tak lama pun layan konsert kali ni ... maybe sebab kitorang dah agak ketinggalan dengan band band baru heheheh ntahlahhh so last band yang kitorang layan ialah Monoloque :D

time persembahan Monoloque ni memang ada pekara best ... antaranya leh plak issue bahasa disembangkan hehehhehe ... kan memang style dengan ayat ayat loque time tu ... :P

so seperti aku bilang ... selesai jer persembahan Monoloque kitorang pun cargon pulang ... ntahlahh kenapa kitorang tak lepak sampai ending event ni ... tidak seperti time RockTheWorld9 if tak silap aku kitorang dari siang sampai ke malam kitorang layan ... hahaha mungkin dah berusia kot hahahahah cam haremmm jer statement ;)

sempat gak bergambar kat wall RockTheWorld ... dan sempat gak grab CD Jejak Tanah Monoloque yang dijual kat sana ... :)

so gitulahh kekdahnya ... if kalian mau nengok video video persembahan Pesawat dan Monoloque yang aku captured boleh jer usha usha kat YouTube ... if aku ada masa nanti aku sharing kat sini ok so stayTuned for next entry dari aku ;)

**
time ni rambut panjang lagi .... :D

TakSangkaYer ... :-t
.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam bro,leh anta dok lagu2 jejak tanah kt email sy,sy student oversea,xleh nk bli album tu.huhuh.email-akubudakgombak@gmail.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin