Jumaat, 30 Disember 2011

2nd Time at Ana Ikan Bakar Petai

.
tadi sempat aku gi mencekik untuk kali keduanya di Ana Ikan Bakar Petai Bandar Baru Bangi bersama groupie ... hahahah ni semua gara gara kitorang up gambar kat FB then tag groupie lain ... tak pasal pasal kena gi lagi ... huhuhuh :P

pada mulanya aku ingatkan macam just sembang sembang najis kat FB within groupie ... tapi lepas ajhe aku bangun dari tido petang [
for the info aku halfday today coz malam semalam working sampai 3.30 pagi ... and another reason nak habis kan cuti aku yang berbalance 0.5 hari itu :D ] sajhe roger dorang jadi ke tak ...

rupanya ON ok ... ada yang dah OTW dah ke sana ... so just reply aku mai and terus suruh order Limau Ais ... lauk tak kisah suruh jer dorang order dulu ... janji jangan order sayur or rerumputan bagai hahahah ;)

Udang Masak Apa yekkk ni ... Masak Sambal kot :-?

Masak 3 Rasa

Masak Steam

Pari Bakar Petai [ walla :D ]

Sotong Goreng Tepung [ sampai 2 kali kitorang order :-SS ]

if time pertama kitorang mai ... aku just berempat ngan Hadek, Zie and Manoff kini Afza, Hairi, member dia ngan Kak Lisa pulak join sekali ... itu pun hampir hampir kak Jay mau join ... tapi memandangkan KakJay pun baru jer pulang dari hospital ... so tak dapat nak join kitorang ... maybe next time kot ... heheheheh mana tau ... :P

so gitulahhh citer untuk kali keduanya aku ke Ana Ikan Bakar Petai kat Bandar Baru Bangi ni ... hehehehe ohhh kali ni our team ada yang sampai awal ... dan agak oklahh untuk dapat meja bagai ... tapi part nak order air again tu ... hemmmm memang lahhh hazab menunggu ... memerlukan kesabaran ok ... if tercekik confirmed jalan ... so sebagai langkah keselamatan order jer terus gelas besar [BigMug] or terus order 2 set air hahahha :)

as usual ... stayTuned for next entry dari aku ok ... so Selamat Tahun Baru semua pengunjung Hampeh Dot Com Zone ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin