Ahad, 25 Disember 2011

over 100000 mileage ...

.
tadi time aku on the way nak keluar lepak dinner ngan groupie ... sampai di satu persimpangan ... tiba tiba aku terpadang kat meter kereta aku ... wallaweh ... :-SS

wallawehhh ... secara kebetulan plak ... boleh mileage dia memaparkan 100 008 .... dan ianya betul betul depan persimpangan traffic light WARTA Bandar Baru Bangi ... wallawehhh ... dah over then 100 000 wokkeh ... di kala umur mybooku ni 4 tahun 4 bulan ... wow :P

hopefully mybooku tak lahh meragam yek ... dikala umurnya 4 tahun ni ... walaupun kala ni aku rasa ada something wrong somewhere jer kat mybooku ni ... hemmm nantilahh aku nak hantar mybooku gi buat medical checkup and if ada kelapangan nak bawa dia gi spa ... vollehhhh :D

gitulahh kekdahnya ... stayTuned for next entry ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin