Ahad, 22 Mei 2011

Pesawat Landing at AKAR ...

.
continue memblogkan diri ... after jer aku amik mybooku ... aku terus menuju ke area Tasik Shah Alam coz ada event AKAR kat Galeri Shah Alam ... so aku gerak solo jer ke sana ... sampai jer .. cari farking and then terus jalan menuju ke area depa semua perform ... :)

time aku sampai aku perasan si Camel baru jer sampai ... so aku pikir confirm depa belum perform lagi ... coz aku lupa nengok tentative AKAR time perform depa semua ... so ni main gamble jer mai ni ... serius sampai jer Monoloque tengah perform lagu terakhir ... dammed ... missed persembahan Monoloque ... :(

settle Monoloque perform then Pesawat nyer turn plak ... kebetulan aku mai tepat pada masanya ... coz aku memang mai nak nengok dorang perform secara akustik ... hehehhe ;)) so apa lagi ... aku cari port and jalankan tugasku ... :P


seperti biasalahkan ... kalau aku dah turun padang confirm aku akan keluarkan mybabyG9 untuk menjalankan tugasnyer ... hahahhah layan gak depa semua ni perform akustik ... heheheh ... settle ajhe depa perform ... seorang pemuisi aku lupa nama dia siapa ... plak melontarkan puisi beliau .. dan kebetulan lepas tu depa akan break sebentar dan akan continue pada sebelah malam plak around kul 8 malam ... :)

tapi time tu aku macam ala ala malas plak nak tunggu sampai malam ... dengan cuaca hujan plak tu ... sorang sorang ... keras beb ... finally decide balik umah jer ... so kali ni aku tak layan sampai habis pun AKAR ni ....
so kali ni aku turun AKAR just nak layan PESAWAT perform jer volleh ... :D cuma time tu apa yang aku perhatikan memang ramai photographer beb ... semua dengan dslr masing masing tergantung di leher masing masing ... coz time tu KUKUBESI pun ada buat Pameran and Forum ...

aku ala ala segan jer nak kluarkan babyG9 aku yang dah oldskoll ni .... tapi tak apa ... aku still sayangkan babyG9 aku ni .... hahahha ;)) so gitulah kekdahnyer citer entry kali ni ... seperti biasa stayTuned for next entry dari aku yek ;)

oklahh sebelum tu ... kalian mau tengok persembahan band Pesawat perform kat AKAR sila clik di bawah pada tajuk lagu depa ... aku link kan ke video mereka ... \:D/

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin