Isnin, 2 Mei 2011

2nd time ke pestabook

.
sembang pasal 2nd time aku ke pestabuku kat pwtc ... memandang semalam 1hb May merupakan last day ... dan time aku gi first time tu poket aku agak kureng mengizinkan untuk mengrab beberapa buku yang ingin digrab ... finally lepas habis task aku di office aku decide mau ke pestabook ni untuk mengrab apa yang tak dapat ... :P

lagipun secara kebetulan CikSue dan Shahril ajak layan menonton pementasan KL Sempit kat panggung Bandaraya malam tu ... oklah tu ... before aku meet dorang leh aku singgah jap ke pwtc nak grab buku yang dah bermain diminda ini ... wahh gitttuuuu ayat .... ;)

niat dihati just nak grab 2 buah buku jer ... buku Aku, Isabella dan Tok Kenali dan buku Isabella ... tapi seperti biasalah kan ... yang diplan pasti berubah ... wahh kena plak ko kat sebuah pameran buku yang sememangnyer dipenuhi dengan pelbagai buku ... in the end amikk kau .... sampai 7 buah dah aku grab ... tu pun aku tak sedar ... ingatkan just 5 jer .. wakakakka :D


itu nasib lah aku just terus ke Hall Tun Razak 3 ... coz aku dah tau 2 buku tu terletak kat situ ... if andai kata aku masih lagi duk ronda ronda ke hall hall lain ... mau lebih dari atas ni aku grab ... almaklumlah buku dijual dengan harga yang murah compare biasa ... tapi ada gak buku yang price dia sama jer dengan ko beli secara online ... :P

selesai jer aku beli ... aku pun decide mau cargon ... roger CikSue tanya lokasi ... then jawapannya Sentul Al Azmi ... berita terima ... tengah best aku sampai kat rooftop carpark hujan pun turun membasahi bumi dengan lebatnya .... :|

so melepak lahh aku stuck kat atas ... coz kalau aku redah hujan ke mybooku mau lencun dibuatnya ... so lepak lepak ... snap snap gambar ... wakakkaka nak buat macam mana ... tak tau nak buat apa ... takkan aku nak baca buku yang aku beli kot ... ishh please lahh aku bukan type orang yang membaca di merata tempat ... wakakkaka :D

citer pasal membaca ni ... ada benda aku nak sharing ... bukan apa ... bukan salah pun cuma pada aku macam what for ... kisahnyer dalam pameran tu gak lah ... if korang leh perhatikan ramai yang duk beli then terus melepak tepi tepi laluan baca bahan bacaaan yang depa beli ... please lahhh dalam event yang sememangnyer penuh manusia ni ... korang buat macam tu akan menyebabkan kesesakan dan ketidakselesaan pengunjung lain yang mai ok ... :(

tak ada nyer orang nak puji ko ni ... wah bagus dia ni beli beli terus baca kat situ gak ... malah orang akan kata macam ni adalah ... apa kah bangang budak ni duk baca kat sini kat rumah tak leh baca ke ... lepas tu duk halang laluan orang ... karang tersepak mula ko meradang .... CHOIIIII kuasa lapan ..... :-SS

ok tutup citer selingan pasal gelagat manusia di atas tu ... bila aku rasa hujan dah reda sikit ... aku pun redah jer ... nak tunggu berhenti ada yang sampai malam aku stuck kat rooftop carpark tu ... hahahha :D

so start kereta then terus berdezup meet CikSue dan Shahril yang dah berada di Sentul Al Azmi ... gitulah kisahnyer ... nak tau apa citer pasal pementasan KL Sempit ... as usual stayTuned for next entry dari aku yek ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

HaZiFah berkata...

haha~~kalo TERsepak atau TERpijak ko bleh wat ayat cmnih: "eh? org ke?? igt kan tunggul td..."~~haha *jahat betul pemikiran*
TAPI...betul la tu..org dh sesak² lagi mau wat perangai..kiranyer kita tak salah kalo TERsepak..TERpijak mereka..hahaha

KeMatZ berkata...

itulahh masalah nyer ... ntahlahh maybe dorang minta perhatian kot .. hahahahah :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin