Sabtu, 14 Mei 2011

ayah kita bos ...

.
continue memblogkan diri ... actually aku malas nak buat review pasal buku buku yang aku beli time di pesta buku baru baru ni ... coz bukan apa ... aku tiada kepakaran dalam mengreview buku ni ... wakakkaka :D tapi ada member yang nak juga tau apa citer pasal buku yang aku beli dan baca ... maka aku buat jer lahh ... :)

buku atas ni ... actually dah lama dah dipublishkan ... dan tak silap aku around 2006 kot ... aku mengetahui pasal buku ni pun time aku usha usha blog bro Sinaganaga ... dan entah macam mana .. time aku ronda ronda second time tu aku nampak buku ni ... terus grab .... :D

so buku ini mengandungi kisah kisah penulisan Tok Rimau dan Sinaganaga yang biasanya berada diblog mereka tapi kali ni mereka bukukan penulisan mereka ... mungkin pada mereka yang terlepas membaca penulisan mereka pada tahun 2005 macam tu ... boleh baca buku ni ... maybe ... :P

di sini cara penulisan mereka berdua pun agak berbeza ... di mana penulisan Sinaganaga lebih ringkas dan melucukan ... compare dengan TokRimau yang majoriti more pada kehidupan ... tapi masih berisi ... :)

so kalau mereka yang minat bacaan yang santai memang best lah baca buku ni ... time time tak ada kerja kan ... lagi pun confirm kejap jer dah habis ... leh gelak gelak sorang sorang gitu ... macam member aku yang pinjam buku aku ni ... time dia tak ada kerja dia duk baca buku ni ... heheheh ;))

tapi tu lahh aku pun tak pasti ada lagi ke buku ni di pasaran ... sebab tu bila aku nampak kat Pesta Buku hari tu aku tak lepaskan ... grabbb terus ... dah lah price pun ala ala murah jer kan ... hehehehe so why not ... boleh dikatakan barang RARE tu hahahahha ... :P

so gitulahh ... nanti if ada lagu buku yang aku dah habis baca ... akan ku sharing pada kalian yek ... as usual stayTuned for next entry dari aku ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin