Khamis, 12 Mei 2011

bowling Amal Kota Kemuning ....

.
baru baru ni after ajhe selesai The Pinkerz Bowling Tournament AntaraBandar berakhir semangat membowlingkan diri masih lagi berada pada mereka warga AntaraBandar ... satu hari tu ... time aku nak turun ke Cafe ... AbgRazi ajak membowlingkan diri sempena Bowling Amal untuk mendapatkan dana for Surau Flat Kota Kemuning ... :)

aku as usual ... bila citer bowling katanya ... jarang menolak ... just say ... MOJ hahahah dan dan jer aku sebut MOJ kat AbgRazi :P then ntah macam mana kekdahnya finally Sport Club AntaraBandar sudi untuk sponsor kitorang membowlingkan diri ini ... maka top 4 bowlers time Bowling Tournament baru baru ni telah automatiok dihantar untuk berentap membawa nama AntaraBandar :D


so event ni berlangsung last Sunday 8hb ... kat Ole Ole Shah Alam ... event dinyatakan start kul 9.45 pagi ... tapi normallah ... mana ada event bowling punctual beb ... aku dah biasa lalui benda ni ... so aku mai pun around 10 pagi baru aku tunjuk muka ... hahahah dah macam Starz plak ... =))

sampai team aku semua dah mai ... AbgRazi, EnMat dan Azizi ... selain kitorang yang bertanding ... si Afni, AbgMie, Fitri dan Wady turut mai untuk beri support pada kitorang ... but si Wady lebih bertuah kerana dia dapat gak bertanding coz kebetulan team EDARAN kekurangan bowlers ... so untuk mencukupkan Wady dengan rela hati berentap sekali tapi mewakili company lain ... :D

seperti event event bowling lain ... kitorang berentap sebanyak 25 team ... dan bermain sebanyak 3 frame ... jadi bermula misi memecahkan pin bowling dan membersihkan longkang lane .... ;)) pada mula nyer aku mai berbaju black ... tapi memandangkan AbgRazi dah memakai baju sport club ... so aku ngan azizi decide change baju and pakai baju club ... maka The Pinkerz Bowlers pun beraksi ... =))

well ... games aku kali ni tak berapa nak menjadi ... but kalau ikutkan point agak konsisten ... cuma tak macam time before this lah ... dont know why ... maybe environment kot dengan putaran lagu nyer maybe ... hahahah just kidding ... kitorang 4 4 bermain ala ala graph turun naik gitu ... tapi kitorang just say ... dah cuba Sehabis Baik ... wah tiba tiba masuk title lagu Cik Ana Raffali plak ... motip :-?


setelah berakhirnya event ni ... AbgMie telah menjalankan tugasnyer dengan mengira setiap team nyer markah ... and have a good news untuk kitorang ... coz kitorang dapat no 2 ... wow ... unexpected main tak berapa nak menjadi dapat gak no 2 ... gitttuuu :D tapi tup tup bila diannounced ... kitorang dapat no 4 ... apakah ...

hemmm ... bila kitorang fikirkan hadiah yang kitorang dapat sama ... kecuali Juara ajhe depa akan dapat Piala Pusingan ... dan ditambah event ni event AMAL JARIAH ... maka kami redha jer dapat no 4 ... walaupun sebenarnya kami di NO 2 ... ;)) maybe ni ada masalah teknikal pada pengurusan bowling kot ... coz aku rasa depa tak ada printout kot tak macam kat Ampang Superbowl IoI baru baru ni .... MAYBE :P

apa apa pun tahniah diucapkan pada team SA KARGO A yang telah berjaya menjadi Juara Bowling Amal Kota Kemuning kali ni .... TAHNIAH ... =D>

so bila hadiah dah dapat ... perut pun dah bekeroncong ... so kitorang pun beramai ramai lepak makan kat gerai berhampiran kat seksyen18 ... hehehe ... so gitulah kekdahnyer citer kali ni ... aku nak say CONGRATS and GREAT pada team member aku ... AbgRazi, EnMat dan Azizi ... tak apa next time kita cuba lagi ....=D>

pada Abg Mie, Fitri dan Wadi thanks sebab sudi mai di pagi hari minggu bagi support kat kitorang ... amat aku hargai kehadiran kalian ... opss lupa pada CikNor ... thanks kerana mai dan jadi photographer untuk The Pinkerz Bowlers AntaraBandar kali ni ... THANK YOU VERY MUCH .... :)

so as usual stayTuned for next entry dari aku yek ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin