Khamis, 19 Mei 2011

nonton Kongsi

.
baru baru ni ... after office hour .. abgMie ajak aku gi layan movie Kongsi ... as usual memandangkan aku memang tak ada apa apa plan ... aku ON ajhe ... selain aku ngan abgMie ... 3ladies pun turut menyentil join kitorang ... so decide layan kat Bukit Tinggi ... :D


apa yang aku boleh katakan ... citer ni nak katakan terlalu best tak ada lah best sangat ... tapi ianya tetap membuatkan ko tergelak sakan dengan aksi lawak si Sam ... serius nasib lahh citer ni memang dah dilabelkan sebagai filem Aksi + Komedi ... so memang tak boleh comment apa lah kan ... wakakkaka ;))

aksi gaduh memang menarik ... layan jer ... sambil gelak gelak ... dah macam layan citer aksi Jackie Chan or Stephen Chow pun ada ... jenis gaduh gaduh sempat melawak ... gitulahh lebih kurang ... but good job ... memang lain dari yang lain ... :)

tapi dalam banyak banyak since ni ... ada satu jer yang tiba tiba aku leh terkeluar mengatakan ... WHAT THA F**K ... serius ... ending macam palat ... ntah apa apa ending dia ... tapi bila aku pikir pikir balik ... dan memang nak selitkan unsur lawak ... so memang palat lahh ending dia ... serius ni pendapat aku lah ... ending memang sakai ... :(

so gitulahh ... pada kalian yang belum nengok if mau gelak gelak sambil layan aksi ala ala Kungfu Hustle or citer citer aksi Jackie Chan lehh lahh layan ... tak pun beli jer dvd or subscribe jer Astro First ... ;))

so as usual stayTuned for next entry dari aku ... ;)

*
tak sabar menanti tayangan KL GANGSTER ... :D

TakSangkYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin