Ahad, 8 Mei 2011

lunchie at Tirai Ratus ...

.
semalam lepas tamat waktu bekerja [for your info semalam sabtu bekerja bagi warga AntaraBandar :( ] aku terus shoot ke umah si Mally ... coz mau pinjam barang baik punya ... so dah alang alang timing aku mai tu adalah waktu untuk lunch ... so kitorang decide mahu lunchie kat Tirai Ratus yang terletak kat seksyen 3 ... :D


aku biasalah tempat baru ni ... ala ala blur gitu .. so just order Mocha Blanded ngan Nasi Goreng Kampung ... si Mally order Air Jagung ngan Mee Singapore ... kebetulan aku ternampak Kacang Pool ... so dengan nafsu makan yang suddenly menyerang diriku ntah kenapa ... aku turut order one set ... :P

hemm tapi apa yang aku leh kata Kacang Pool ni tak leh lawan Kacang Pool Haji kat damansara ... ni just pendapat akulah ... ehehhe untuk nasi goreng kampung dia biasa jer lahh ... dan untuk mocha blended dia pun ala ala ada something missing ... hemm ... environment oklahh ... selesa ... :)

so lepak makan ... dah kenyang then aku sajhe pancing ajak si Mally follow aku ke Pavilion ... sambil duk jejalan kat Sg Wang ... ehehehh ;)) so nak tau apa citer kat Pavilion ... as usual stayTuned for next entry dari au ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

1 ulasan:

Kopi Susu berkata...

yg macam ais kacang tp warna kuning tuh wat aku telan air liur 5 kali.......;D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin