Jumaat, 27 Mei 2011

nonton KaRaK

.
continue memblogkan diri ... kali ni nak sharing pasal citer yang aku nonton di pawagam baru baru ni ... citernya ialah Karak ... citer yang memang aku tunggu bukan kerana pelakonnyer si Shahir yek ... tapi nak tau jalan cerita yang bakan KRU Production cuba sampaikan pada kita semua .... :D


so selepas aku selesai menonton ... apa yang aku leh katakan ... citer ni not bad ... OK lahhh boleh layan ... pada pendapat aku watak Shahir rasanya tak lahh segah mana pun ... sampai perlu diup as watak utama ... coz rasanya Shera Ayob watak utama coz dia jer tinggal ... ntahlahh maybe sebab market purpose kot .... maybe ... ;-)

dari segi jalan cerita ... serius scene before depa semua accident aku rasa lebih menarik dan mendebarkan ... nak nak scene kat area pekan dammed scary ... dengan pekan nyer pun ala ala kelihatan horror jerr ... tapi bila masuk babak lepas accident aku dah rasa macam normal nyer kisah hantu ... biasa jerr ... nothing special ... :|

segi lakonan ... aku rasa hanya Along Eyzandy jer yang sememangnyer nampak otai ... lain semua ala ala suam suam jer ... barulah katakan ... rasanya if watak si Shahir tu ganti ngan pelakon lain more better kot ... [
hal ni memang dari awal lagi aku dah dapat rasakan sure spoil] i mean pelakon yang lebih lama lebih berpengalaman ... just pendapat aku jer lahhh matilahh ada die hard Shahir yang sentap ngan aku :P

so pada kalian yang belum nengok ... aku rasa tak menjadi halangan if kalian memang minat genre horror ... better layan citer ni lahh dari korang duk layan filem Nur Kasih yang pada aku ala ala standard Telemovie Astro or Cerekarama jer aku rasa ... wakakkaka ni another statement berani mati aku ... mau ada follower NKTM sentap ngan aku ...

tapi jangan salahkan aku yek ... coz bila aku tanya mereka yang follow series NK ni ramai yang upset dengan NKTM ... ni plak aku yang memang tak layan tapi tup tup mau nengok the movie ... apakah :D

ehh apakah tiba tiba masuk filem lain ... so abaikan kisah NKTM ... if kalian mau layan Karak ... silalah serang pawagam berhampiran dengan anda .... tapi seperti biasa jangan terlalu mengharap satu cerita yang terlalu hebat ... coz apa yang aku leh katakan from 5 aku bagi 3.5 lah .... :)

gitulahh kekdahnyer ... so as usual stayTuned for the next entry dari aku ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

2 ulasan:

missgee berkata...

Sentap!!!!!
Kerek punya komen untu NKTM..
So Dislike untuk entry ini :P
hahahaha

KeMatZ berkata...

hahahha ....
tapi serius ok ... NKTM memang hazab .. nasib tak buat entry khas untuk NKTM ... kalau tak sure berbakul comment .... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin