Isnin, 30 Mei 2011

kisah di hari sabtu with AB Clix

.
citer pasal last saturday ... that time aku punya giliran untuk standby ... rite now kitorang decide untuk standby by week tak lagi sabtu orang ni ahad orang tu ... kalau minggu tu dia standby maknanya sabtu ahad dia kena standby ... so that time its my time .. :D

tapi on that saturday ... lain sikit ... ntah apa mimpi si AbgMie, Fitri and Aidil pun ada mai office ... hahaha masing masing ada task for tender new projek ... so ada geng ... ahahha so bila time rehat ... roger si CikNor and Wahida if depa mau join ... dan seperti dijangka 2 perut stokin itu join kitorang ... :P

tempat makan belum decide ... tapi si Aidil tiba tiba ajak pekena Ayam Penyet ... so kitorang decide kat Summit ... alang alang leh duk usha usha apa yang patutkan hahahahhaha :D


sampai terus menuju ke Ayam Penyet Ria sebelah McD ... so masing masing order menu masing masing ... aku time tu order Ayam Penyet ... dan Bakso .. coz aku agak janggal sikit makan tanpa kuah ... hahahhaha dan dan jer aku kan .... and order Teh Botol tapi aku dapat Teh dalam Kotak ... hehehehhe nama ajhe bah Teh Botol ... :P

lepas melantak ... kitorang ronda ronda ... niat di hati nak usha FM ... coz AbgMie kata memang ada FM cantik menarik lagi kababooo kat situ ... tapi sayang seribu kali sayang kedai tu tutup plak on that day ... hampa ... hahahha dan dan jer hampa ... ;))

then kitorang kembali ke office semula ... lepak lepak around kul 4 lebih gak nak kul 5 sorang demi sorang gerak pulang ... CikNor offcoz mau pulang awal coz dia kerja malam tu ... si Aidil terus balik umah ... Abg Mie dia ada hal ... Aku ngan si Kerengger Serati and Kayu balak gi Nagoya ... coz mau cari kain hahahha motip kan ... tapi aku grab gak kain nak buat baju melayu akhirnya ... warna ... RAHSIA ... tunggu raya nanti :P

then selesai bershopping di Nagoya ... kitorang lepak ngeTEH kat port biasa ... try roger AbgMie either dia still kat office or dah pulang ... rupanya ada lagi ... motip lama lama kat office ... skandal ke apa wakakkaka matilah aku kalau AbgMie baca statement aku ni ... mau dia langgar aku berkali kali ngan WAJA dia ... :-SS

time lepak ngeTEH ni lahh tetiba keluar idea idea carut nak merayap ... dari nak ke Uptown ... DownTown ... Jeram bagai .... dan sampai ke Melaka kisahnyer ... masing masing ala ala sembang najis ... tapi tidak pada aku ... bila semua rasa tak ada masalah ... finally start enjin Mybooku and terus gerak ... dan finally kitorang sampai ke destinasi ... :D

amik ... Teluk Kemang Port Dickson ... hahahha memang kerja giler ... sampai sana kebetulan ada konsert retro apa ntah ... tapi ala ala suam suam kuku gitu sambutan dia ... maybe kerana yang main perform pun ala ala suam suam kuku gak kot ... or memang dah retro ... hahahahh dan dan jer aku kan ... :P

so kitorang just jenguk jenguk jer ... and mission aku harus cari FM PD volleh ... finally jumpa gak ... hahahha si Kerengger Serati ngan Kayu Balak gigih sibuk membeli FM gak ... lepas beli FM kitorang pun gerak ala ala nak cari ATM Machine ... kebetulan area pantai mana ntah dekat ngan Petronas ada Pasar malam ... so jejalan ronda ronda ...

then ke pantai duk main pasir and snap snap gambar ... lepas dah bosan kitorang plan nak cari makan ... kebetulan area situ ada satu kedai makan ... ya berhampirna dengan Baden Bundle .... ntah ni pun idea si Kayu Balak beria ajak lepak makan situ ... finally amik kau ... hazab ok ... and aku terus decide tak akan mai makan situ lagi ... ingat jangan lahh ke kedai makan sebelah Bundle tu ... :(

lepas tu singgah kat Bundle ... hahahah kat sini aku lehh sempat gak grab 2 helai seluar and baju basahan ... wakakkaka giler aaa ... tetiba aku rasa nak kembali membeli barangan bundle ... bukan apa ... barangan bundle ni confirm ada size besar ... ;))

so selepas dah beli semua ... kitorang pun dah no idea ... finally gerak pulang ... sebelum tu si Kerengger Serati dah nangis nangis nak bergambar kat roundabout yang ada tulis Port Dickson ... so berhenti and snap snap gambar ... then terus balik ke Kota Kemuning ... gitulah kerja gilernyer kitorang ... wakakkakak :)

so as usual stayTuned for next entry dari aku yek ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin