Selasa, 17 Mei 2011

kentang ..

.
continue memblogkan diri ... kali ni sekali lagi aku nak sharing buku yang aku miliki dan telah habis aku baca ... :D [wah semakin kerap plak aku duk citer pasal buku yang aku telah baca ... gitue ... :P ]

KENTANG ... merupakan sebuah buku yang telah mengumpul segal contengan blog saudara SAHARIL ... yang sememangnyer popular dengan blog bergambar ... dan untuk buku KENTANG ini sememangnya penuh dengan ilustrasi dan lukisan yang diconteng oleh beliau ... :D

ternyata apa yang cuba disampaikan amat kreatif dan mempunya style tersendiri ... walaupun ada juga beberapa entry yang aku sendiri kurang mengerti ... hemmm maybe aku belum sampai tahap yang tinggi untuk mentafsir apa yang cuba beliau sampaikan ...

entry yang paling aku gemar yang membuatkan aku gelak sendiri ialah entry INTERVIEW dengan binatang ... memang sarkas ajhe jawapan or jalan cerita yang disampaikan ... :P

so gitulahh pada aku buku ni memang sesuai dibaca di masa lapang kerana ianya tidak memerlukan ko focus terlampau ... dan tidak seperti novel ... yang memerlukan mood membaca tu kena ada ... ;))

for the info actually buku ni ada pasangan dia .. iaitu TENTANG yang aku perhatikan more pada penulisan [
untuk TENTANG ni aku belum sentuh lagi ... masih mencari mood untuk membaca or maybe tunggu que ... coz ada buku lain yang aku nak baca terlebih dahulu .. ;)) ]

if ada kalian yang berminat nak memilik buku tersebut ... rasanya masih ada lagi stock kot ... apa apa pun sila lahh rujuk di sini Blog Bro Sinaganaga atau di laman Sindiket Sol-Jah ... mana tau masih ada ... kerana dikhabarkan buku ini hanya dipublish dalam quantiti yang terhad ... ayuhhh lekas .. milikinya ... berbaloi .... :P [
wah sempat promote lagi ...:D ]

so gitulah ... as usual stayTUned for next entry dari aku ... ;)

TakSangkaYEr ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin