Jumaat, 20 Mei 2011

layan Setan Facebook ...

.
hari ni aku memang tak ada mood nak buat kerja ... choii ntah lah dalam 2 weeks ni memang aku dalam keadaan demotivated untuk membuat kerja ... tapi setelah aku faham akan watikah yang aku terima ... ada juga yang dapat meredakan mood aku ... tapi mungkin sebab dah seminggu kan ... so tadi still same sama ja ... tak ada mood :P

lalu apa aku bikin ... aku duk mendowload and menonton filem dari seberang ... dan actually citer ni dah lama aku cuba cari untuk download ... sampai satu tahap aku siap memesan pada member aku yang ke seberang tu untuk membeli dvd citer ni ... tapi biasalah hampa ... finally aku jumpa linknya juga ... time for nonton ...

ops lupa ... tajuk filem yang aku katakan ini ialah ... Setan Facebook ... :D


hemm apa yang aku leh katakan citer ni memang menarik jalan cerita boleh dikatakan not bad gak seramnyer ... imagine lahh kan korang suka bermain facebook ni ... nak nak mereka yang suka benor memenuhkan friendlist dia dengan main approved jer siapa yang nak add depa ... memang lahh bahaya ... coz setan facebook ni bukan sajhe kacau malah terus akan membunuh kalian ... gilerrr scary ... :-SS

tapi itu cuma dalam filem ok ... tapi serius ... memang menarik cuma ada juga yang tak bestnyer ... ending dia aku tak berapa faham ... coz habis macam tu jer ... mungkin ada Setan Facebook 2 ... mana tau kan ... sebab rasanya Setannya telah mula menganggu mereka yang bermain Twitter ... oh maybe next episod mungkin tajuknya Setan Twitter nahh .. :P

so pada kalian yang ingin tahu citer ni rasanya kalian leh layan di YouTube or maybe kalian boleh juga mendowloadnyer ... :)

so gitulah ... bila aku dah bosan ... dload and nonton filem lah kekdahnyer aku di office ... wakakka so as usual stayTuned for next entry dari aku ... tiba tiba aku rasa mahu add FB si Mira Anindhita volleh .... ;)

TakSangkaYer .... :-t
.

3 ulasan:

missgee berkata...

Zam,
Bosan2 ada mud lagi download n nonton filem ekk..
Bosan yang berfaedah..

Aku bosan?? Tido terus..
Tak sihat sungguh :)

KeMatZ berkata...

tu lahh ... kalau aku ikutkan mood aku aku balik umah jer ... and tido ... hehehehe :P

Kopi Susu berkata...

means setan FB mmg wujud la ea...:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin