Rabu, 8 April 2009

Persahabatan.....

.
hemmm last month kalau tak silap on march aku pulang ke rumah aku setelah beberapa bulan tak pulang... then sambil duk di dalam bilik aku yang dah lama aku tinggalkan tu... aku duk membelek belek... majalah majalah lama.... melihat kembali album album gambar lama... tiba tiba aku terjumpa satu lukisan... pemberian member aku time perpisahan sementara ketika diploma dahulu....


coz tak sampai 2 minggu kitorang continue balik buat degree... hehehhe bolehh... wakkakaka..... tapi dekat lukisan tu aku suka ngan ayat ayat dia... so aku pun ingin sharing bersama kalian..

- Gambar Hiasan -

Sahabat membawa erti yang besar bagi mereka
yang benar benar memahami apa itu
Jalinan Persahabatan

Talian Persahabatan Amat Istimewa
Bagi Mereka Yang Benar Benar Menjaganya
Persahabatan Dianggap Akrab Apabila
Mereka Boleh Berkongsi
Segala Masalah dan Segala Keriangan

Persahabatan Diukur Melalui
Persefahaman Dan Tidak Sekali
Membelakangkan Sahabat Dalam
Pekara Yang Dilakukan

Persahabatan Akan Menjadi Meriah Jika
Tiada Sengketa Yang Berlaku
Di Antara Satu Sama Lain.
Memahami Hati Masing-Masing
Amat Penting Untuk Mengetahui
Diri Sahabat Yang Dikenali....

Renungkan

hemmm menarik kan... hemmmm tapi apa mimpi aku tiba tiba buka topic pasal persahabatan ini... entahlahh... mungkin aku baru sajhe layan persembahan band Hijau dengan lagu Ke Mana Rakanku Pergi... tiba tiba teringin nak sharing benda ni... bolehh....

hahaha... ntahlahh kan.... nak buat macam mana kan.. tak semua talian persahabatan ni akan kekal selamanya... kalau kekal maybe just dengan word Kawan.... manusia.... biasalahh... bila bila masa boleh berubah.... rite.... aku pun kadang kadang takut if benda tu terjadi pada aku.... dan aku berdoa agar setiap talian persahabatan aku ngan sahabatku akan kekal sampai hujung nyawa....

INSYAALLAH......

so geng... apa cerita... jom lepak mengeTEH.... erkkk.. tapi gambar hiasan atas ni MANGGO BLENDED.... apakah mengeTEH plak.... so jom mengeMANGGOBLENDED..... wakakkaka.. deyyy apadahhhh mengeMANGGOBLANDED.....

*** teringat time lepak reramai pekena SatayKajang bersama geng IS110 ***

TakSangkaYer...
.

2 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

wah...
karikatur..
bila tgk gambar tu bru sedar yg rupanya dah lama aku tak melukis ni..

perpisahan sementara?? wakaka..
memang tak boley blah..
beria bagai mcm tak jumpa dah, tup²lepas dua minggu jumpa balik..
ahahha...

tapi memori tuh...ala² pelajar AF tersingkir..kuikuikui...

KeMatZ berkata...

kan...

time tu kan demam AF1....

gaya semua sama...
time naik bas pun..
siap nyanyi lagu...
"menjadi keping keping... setelah kau pergi"

ramai ramai...
ko pelajar keberapa mehh terkeluar...

wakakkaka...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin