Sabtu, 11 April 2009

Membowlingkan Diri di Ole Ole......

.
as planning ngan 2 member bowlers aku kitorang plan nak membowling kan diri kitorang di Ole Ole Shah Alam tadi siang.... hemmm.. aku ni dahh lahh tak berapa cukup tido.... coz balik malam tadi pun around kul 5 pagi baru sampai umah... then kul 8++ dah bangun and tak lehh nak lelapkan so.... pening pening gak lahhh....

but oleh kerana pikirkan benda ni just main suka suki hati so hantam ajhe lahhh.... lagi pun bola bowling aku tu dah berabuk ok... nengok bag bowling aku pun dah bersawang

so around 12++ kitorang dah berada kat Ole Ole Shah Alam.. oleh kerana dah rasa lama tak main.. aku ngan si Idril just set main 2 frame ajhe... heheheh coz si Idril pun dah lama tak main bowling ni... melainkan ratu bowling kitorang tu lah.. memang kehidupan dia ngan Bowling seperti tak dapat dipisahkan... wakakkaka...

selain aku, Idril dan Ika.... Alyn and Ramanoff pun turut join sekali meramaikan majlis hehehhehe..... seperti biasalahhh kan kitorang... sambil membowlingkan diri... sambil duk borak borak pangkah each other... happy bangat dibuatnya...

look gaya... ratu bowling selangor... pantang nampak lensa camera mula lahhh nak poss ala ala diva bowling wakakkaka.... heheheh tapi yang best... bila aku snap time dia throw ajhe bola dia tu.. sure akan lari bola bowling dia dari sasaran....

selain borak borak/... sessi photography pun diadakan.... heheh ni 3 aweks yang hot time main bowling tadi... but.. yang baju pink to not available ok... sudah dimilikki oleh seseorang.... ahahhaha.... kalau mau kena tembak ngan senapang paint ball try lahh kacau... heheheheh....

ops gambar atas ni abaikan ye... just iklan memenuhkan ruangan dalam blog ni... hehehehhe.... but tadi aku pelik... kenapa pin aku tu banyak sangat angka 7.... boleh... aku tau lahh this week aku duk memikirkan apa simboliknya nombor 7 dalam kehidupan seharian kita... heheheh.. amik ko... last last aku main bowling pun dihantui ngan no 7... wakakkaka...

selesai main 2 frame.... markah memang tak lahh hebat mana maklum lahh dah berapa bulan aku perap bola bowling aku tu... hehhehe... but ok lahh over 100 gak lahh kan.... hehehe... maybe lepas ni nak active balik kot... yek yek ajhe aku ni....

so settle ajhe.. kitorang lepak lunch kat PakLee cawangan Ole Ole tu... heheheh... so aku pun pekena cendol dia.. yang sememangnya lazat... dan menyelerakan.... heheheh... sambil pekena nasi goreng emas... wakkakaka....

hemmm sambil makan.. sambil berborak... dengar ceramah or presentation oleh ketua puteri umno Shah Alam... mengenai penglibatan dia dalam dunia bowling ni... perhhh....

look... si Idril ngan hubby dia Romanoff... gigih focus... dengar ceramah ketua puteri umno ni... sambil si lynn... agak gembira... bila nama dia tersenarai dalam senarai kabinet dapur untuk puteri umno tu.... nengok gaya Ketua Puteri Umno tu... memberi penerangan... ala ala terharu.. bila dia dilantik menjadi ketua... heheheheh....

so settle ajhe makan... apa lagi.. masing masing balik umah masing masing coz masing masing letih... gitu gak aku.... balik lepak lepak tau tau flat.... hahahha... so gitu lahh kekdahnya cerita pasal aku membowlingkan diri aku yang dah lama tak main bowling ni.... heheheh.. jadikan nantikan next story... so stayTuned...

TakSangkaYe...
.

3 ulasan:

Adam Arjuna berkata...

wah..
ramainya...jeles!!
sengaja main boling time aku ada event. SENTAP!!

uish..lamanya tak jumpa alyn... rindu...:P

ehehe..

KeMatZ berkata...

hahahaha...... ko kan busy tengah berkempen untuk pencalonan award ko tu... hehehehe

alyn... hahahha.... tak apa next time lehh lepak lagi....

Tanpa Nama berkata...

yang baju merah makin gumuk larrrrr... waaaaa.....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin