Sabtu, 18 April 2009

Lepak Di Angkasapuri.....

.
hemmm actually semalam aku EL.... coz ada something aku kena settlekan.... so bila semua dah settle... time petang aku lepak lepak kat umah... tiba tiba dapat sms... dari member... ajak mai ke angkasapuri.... coz ada rehearsal untuk anugerah Karyawan Muda yang akan berlangsung secara live pada malam ini....

well bila pikirkan... bukan selalu pun aku gi angkasapuri.. nak nak nengok rehearsal... so aku pun on ajhe.. atleast dapat lahh pengalaman nengok rehearsal bagai kan... macam mana perjalanan rehearsal tu... hehehehhe....

dan yang bestnye time rehearsal ni ko lehh snap snap gambar bagai.. and lehh capture video semua... so ok lahh kan... kalau time live... jangan mimpi lahhh.. ko nak buka camera ajhe.. tup tup ada cahaya laser merah berada di camera ko... yups... angkasapuri memang strict bab ni....

hemmmm gambar atas tu... adalahh gambar pengacara yang akan handle malam anugerah tu... 2 aweks tu plak... merupakan pembawa hadiah untuk diberikan kepada pemenang.... so selain tu sempat lahh aku amik beberapa gambar band yang akan perform nanti.. tu pun yang ada hadir time rehearsal lahhh... antaranya...

Loud Speaker

Pesawat

Awan Band

hemmmm dan seperti biasa... macam ZoomIn gak... di ending show.. dorang akan nyanyi ramai ramai... hehehhe... kira semua vocalist akan bergabung menyanyi satu lagu tema kot... hahaha... dan ahli band lain akan berdansa atas stage... contoh macam bawah ni..

ya mari kita berdansa sambil tepuk tangan bergembira ha ha ha.... hemmmm so bila semua settle dah... aku join band pesawat ni lepak minum jap kat area bangsar.... hemmm.. lama gak lepak... then bila semua dah mula penat... so around kul 1++ kitorang balik umah masing masing.....

so gitulahhh kekdahnya... kira kalau nak tau anugerah tu.. korang layan lahh tv2 nanti malam nanti ok.... kul 8.30malam.... kat sini aku nak share video yang aku capture... persembahan pesawat... layan kan ajhe.. ok...


- Mirage -

so nantikan another storyMorry dari HampehDoTComZonE ok....

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin