Selasa, 21 April 2009

Pekena Nasi Goreng Daging....

.
well continue memblogkan diri ini... actually tak tau nak mengomel apa kat blog yang hampeh ni.... so oleh kerana no idea just sharing citer semalam... di mana aku ngan member aku pi pekena lagi nasi goreng daging.... hehehhe....

seperti diplann... si mally pickup aku and terus gerak ke warung area umah si Diva Librarian... selain aku ngan mally si Mike pun ada... sampai ajhe nengok si Ayu and hubby dia Rafi dah ada... sekali ngan adik dorang....

so sampai order apa yang patut.... dan kali ni aku order nasi goreng daging.... walaupun niat hati macam nak pekena meehoon sup dia... hehehhehe... haa kali ni aku ada snap gambar.... tapi tak ada lahh menarik sangat pun sampai mungkin ada yang nak mai pekena kan.. coz look same ajhe macam nasi goreng biasa...

dan kali ni... seperti aku citer first time aku ke mari kan.. yang aku mau rasa ikan keli goreng hemm.... so apa lagi.. order sekali ngan ikan keli... si mike plak order ikan apa ye tu.. nama dia... sorrylahh aku ni buta nama ikan.... makan ikan tahu lahhh... hehehhe....

hemmmm rasanya not bad.... memang menepati piawaian penilaian citarasa aku heheheh... lagi pun aku bukan cerewet pun... melainkan masakan itu penuh ngan rumput or something yang kelihatan hijau... wakakkaka......

so sambil makan.. pelbagai topic diperbualkan.... dari citer blog kena virus... sampai citer yang membuatkan aku terpikir.... kenapa lahhh harus kita memikirkan sesuatu itu sampai ke satu tahap yang kadang kala boleh membuatkan kita blank.... hemmm.... banyak sangat nak dipertikaikan... ntah lahh pada aku... janji aku tahu apa yang dah pelajari selama ini... no need tu kaji or gali terlalu mendalam... hehehehhe...

around kul 11 macam tu kitorang pun gerak.. coz si Mike mata dah ngantuk.. coz kekenyangan mencikak nasi goreng daging.... so gitulahhh kekdahnya.. so pasal issue yang kena fikir mendalam tu bagai.. maybe member aku si AdamArjuna yang merupakan owner AgendaInspirasi akan terangkan secara detaill...

so nak tau citernya.... gi lah ke blog dia... bila dia dah update lahhh.. hehehehe.... wahh sempat promote blog member nampak... heheheh harus lahh promote.. kata one of blog yang tercalon dalam blogger terbaik berita harian... ehh salah... Kosmo... hehehhe....

oklahhh stayTuned for next topic yang karut lagi mengarut..... wakakka....

*** buat entry pasal nasi ni membuatkan aku lapar... so mau turun jejalan beli nasi kukus lah.. sambil tu boleh gak aku duk cuci mata ***

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin