Khamis, 9 April 2009

Di Tag Oleh Diva Librarian.....

.
hemmm check ajhe blog aku ni... tiba tiba nengok kat shoutbox... si Diva Librarian ni... say... Anda di tag !!!

so seperti biasa aku memang jarang mengecewakan orang yang mengTag aku ni... so aku gigihkan diri dengan menjawab tag si Diva ni.... Dheheheh... so check it out !!!

Apakah Nama Blog Anda Sekarang Dan Kenapa Anda Pilih Nama Itu?

Hampeh Dot Com Zone
Kenapa Hampeh... Sebab Cerita Dalam Blog Ni
Semua Hampeh Berlaka...

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://kematz.blogspot.com
Kematz merupakan nick aku dalam dunia maya ini
hasil dari nick yg aku guna ketika bermain game
Counter Strike zaman diploma dahulu

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

Tak Ada Method
Main Hantam Suka Hati Aku Apa Aku Nak Tulis
Sebab Tu Aku Namakan Hampeh Dot Com Zone

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

Hemm Tak Pernah Terpikir Lagi
Coz Dari Blog Ni Aku Dapat
Ramai Kenalan

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?

Maksudnya Blog Ini
http://naftyshares.blogspot.com

Hemm Bagi Aku Blog Ini Merupakan
Satu Blog Yang Sememangnya Menarik
Dan Anda Boleh Improvekan Tahap
Kepintaran Anda Dalam Bahasa Inggeris
Kerana Penulisnya Sememangnya Hebat
In English Sejak Dari Tadika Lagi
Opss.. So Memerlukan Tahap English Yang
Tinggi Untuk Memahami Apa Yang Terselit
Di Celah Celah Ayat Yang Di Taipkan

10 Person To Tag:

Sebenarnya Aku Malas Nak Tag Orang Kerana
Rasa Nak Resign Kalau Tag Itu Tidak Di Laksanakan
Tapi Kali Ini Aku Ingin Tag Beberapa Blogger Atas
Beberapa Sebab. So Mereka Ialah

SukaHati (aku lama tak tag minah ni)
Romie
(agar ada citer lain dalam blog dia selain AF dan OIAM)
NoraJoey
(blog dia ni dah macam rumah hantu... so biar dia update)
NDR
(minah ni memang gigih menjawab tag)
Masnoni
(aku ingin tahu pasal blog minah Sandakan ni)
Kunyeet
(balas dendam... hahahah)
Awie
(aku tengah sentap ngan mamat ni.. kalau dia tak jawab confirm RESIGN)
Norita
(nak cuba Tag minah ni.. ada respond tak)
Farina
(rasanya dia tak pernah kena Tag)
MommyKyra
(Ni memang SuperDupperDivaDivana.. tak pernah jawab Tag aku)


hemmmm pada Diva Librarian... harap puas hati ok....

TakSangkaYe...
.

2 ulasan:

Unknown berkata...

Diva Divana...


Are va va va~


haha..



Thanks buat tag.

KeMatZ berkata...

hahahah....

sama sama....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin