Jumaat, 10 April 2009

Layan Jangan Tegur....

.
aku baru ajhe menonton cerita ni tadi... well... bagi aku... jalan cerita dia agak menarik gak... dan pada mula mula ketika kematian nenek si baizura ni... bagi aku benar benar membuatkan aku meremang
tak tau kenapa.... maybe aku terlebih focus kot.... hahaha...

tapi bila dah masuk bab Natasha aku dah rasa biasa plak... jalan cerita lebih kurang macam cerita cerita hantu sebelum ni... nothing yang special... cuma maybe situasi sunyi.... tiba tiba dikejutkan dengan sound system yang kuat... membuatkan korang terkejut.... sampai ada sorang mamat ni.. terkejut terangkat kaki dia... hehehe

dari segi perwatakkan aku suka gak.. dengan cara makeup hantu tu... hemmm kali ni nampak menarik.. dan memang mengerikan... sampai boleh terbawa bawa balik lahh... hahahha.... yek yek ajhe aku ni.... tapi sepanjang jalan cerita ni aku duk pikir... apa kaitan Jangan Tegur ngan citer ni... coz rasanya tak ada plak dorang ni menegur or mencabar hantu... hehehhe.... ntah lahh kan.. just Title ajhe kot..

kira bagi aku cerita lebih kurang ajhe sama macam Jangan Pandang Belakang.... so aku ingat bila dah ada DVD aku nak cabar diri sendiri tonton citer ni sorang sorang... tapi kali ni aku duk umah yang tak berapa nak horror... macam time aku duk kat rumah sewa kat setapak... ketika aku cabar layan JANGAN PANDANG BELAKANG sorang sorang... hehhehe.... mesti feel... coz ko lehh focus..

maklumlahh kalau ko nengok cerita hantu kat panggung.... ada aje penglipur lara kat sekeliling kau.... yang gelak... untuk menutup ketakutan dorang pun ada.. aku dah rasa macam nengok scary movie pun ada.... ada yang duk berbual ulang dialog pun ada.... yang duk buat batuk berkali kali pun ada.... yang duk bunyi ala ala ada sisa makanan terselit kat gigi pun ada.... macam macam ada...

tak paham aku... kenapa mesti kena ada macam tu... macam memang trend kot... kalau nengok citer hantu melayu.... benda benda yang aku kata tu mesti ada.... well... tulahh dia.... apa nak buat.. terima ajhe lahh....

so pada mereka yang minat citer horror... bagi aku lehh lah gi menonton.... hehehhe... dan kalau korang nak feel korang kena focus lahh... aku gerenti... ada yang meremang.... hhehehe...

oklahh aku mau tido.... so nantikan another story..... ok...


TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin