Sabtu, 11 April 2009

Lepak di Lepaq Cafe

.
well malam tadi aku telah melepak di Lepaq Cafe Hartamas ngan beberapa member aku... actually tujuan aku mai sini nak layan petikan guitar si Wani Ardy and Kawan kawan dia.... and another reason haruslahh sebab ada nye si Ana Raffali kan... heheheh.. so plan ngan beberapa member aku yang ada diantara mereka teringin nak nengok performance 2 minah ni yang selalu aku gembar gemburkan...

but... finally yang hadir just 5 orang termasuk aku... Si Dida yang balik bercuti sempena goodfriday ke apa.. coz sarawak cuti.. so dia balik kl lahh... so Aku ngan Dida mai satu kereta.... si Cical and clik dia 2 orang si Midy and Ijat.... member lain tak dapat mai.... macam Rafi & Ayu tak dapat join coz Rafi kena tido awal.. sabtu dia ada tournament PingPong peringkat Wilayah... (erkkk yek yek ajhe aku) dan si Mally busy ngan kempen poster dia untuk raih undi sempena Anugerah Blogger KOSMO.... hehehhe...

so finally yg hadir 5 orang....

event start lewat sikit... so sempat lahh mengisi perut yang kosong hehehhe.. aku duk order nasi goreng ladna ni... menarik gak.. pedas dia menggigit beb... dan bagi aku apa yang nikmatnya aku makan.. sebab tak ada apa apa rumput kat situ... hehehehe... so begitu selesa aku menyuap ke mulut aku...

around kul 11... event pun dimulakan.... actually wani Ardy perform 8 buah lagu kot.... kalau tak silap... hehehe dia perform bersama kawan kawan dia...

pada mulanya aku ingat member member dia ada buat persembahan solo.. rupanya tak... rupanya member member dia yang dia list kan.. berduet dengan dia.... tapi menarik gak lahh...

hemmm time Wani & Ana bergabung.... aku pun terus gigih kan diri ke depan untuk capture.. coz kedudukan aku memang tak berapa menarik untuk capture video.. so ke depan lahh aku... dan kebetulan dorang sampaikan 2 buah lagu baru.... hehehhe... nanti ada time aku sharingkan.. but.. kualiti untuk lagu Sepasang Sudu macam tak berapa cara lahh plak.. sebab aku lambat setting... dorang dah start...
so mai record aje lahh hahahha...

selain Ana ada lahh juga si Rina S.... dan beberapa lagi member si Wani yang aku tak berapa tahu... hehehe... lepak kat Lepaq Cafe sampai kul 12 kot.... then boleh plak tukar place... coz si Cical nak pekena IndoMee.... kat Bestari Mamak tu....

kat sini lagi lahh.. lepak sampai ke kul 3 pagi... boleh... pelbagai topic dibualkan... dari kerja.. sampai lahh ke vacation.... macam macam lahhh but seronok gak bila sekali sekala lepak ngan another click... yang sememangnya... banyak idea nak dibualkan... wakkaka..

lepas semua dah mula menunjukkan tanda tanda dah flet.. kitorang pun gerak pulang ke destinasi masing masing.... so gitulahh kekdahnya... hehehehhe.... so apa apa cerita lain... stayTuned... ok...

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin