Khamis, 29 Ogos 2013

Completed Sudah Series 10

.
ok nak memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal minifigures ... kalau korang ada perasan previous previous previous punya entry ada aku share pasal set minifigures untuk Series 10 kan ... so nak dijadikan citer ... hari ni Series 10 tu lengkap sudah bila figure yang bawah ni telah selamat sampai di genggaman aku :P


dan time aku order benda ala ni ... rasa ralat plak just order satu jer ... so ntah apa mimpi aku beli juga dengan figure Thor ni ... so maybe mision aku nak lengkapkan semua figures superhero boleh tercapai kot ... tapi lek lek dulu ... :P



dan yang paling best ... aku salute ngan owner yang jual benda ala ni ... coz dengan jujur nyer dia return back duit lebihan yang aku bayar ... hehehehehe thanx nick LEGOLAND dengan kejujuran urusan jual beli kamu .... salute ... legoland ni nickname ok ... bukan legoland yang dekat Johor tu ... :P

so gitulahh kisah untuk entry kali ... bermakna lengkap sudah Series 10 aku ... now mission to collect Series 11 ... ehhh dah keluarkan persoalannya ... :-?

cam biasalahh ye ... stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin