Jumaat, 2 Ogos 2013

tix Barcelona vs Malaysia

.
wokkehhh kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal bola ... wahhh ... memandangkan this year aku rasa aku memang tak ada mood nak beraya ... coz parent aku beraya di negeri bawah bayu .. jadinya aku decide untuk gi layan bola vollehhh :P


tuuu diaaa ... my 2nd Bday Present in Advance .... hahahahah serius aku dengan slumber jer setuju ngan member member aku untuk join gi layan perlawanan antara Malaysia vs Barcelona heheheh :P

so pada Romi, Pop and Daus kita jumpa nanti 10hb ye ... harap harap hari tu aku dapat jersey or boot Messi or Neymar ker kan ... memang lagi awesome lahh bday aku this year ... hahahahah berangan jerlahh ko Kematz ... =))

gitulahh kisahnya untuk entry kali ni .. as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin