Selasa, 27 Ogos 2013

Open House Umah Farid

.
memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal open house ... kali ni open house umah Farid ... ntah apa mimpi pepagi dah roger suruh mai open house dia ... so kebetulan plak hari tu aku memang nak masuk opis coz ada kerja sikit ... so teruskan jer lahh :D

malam tu ... kitorang pun reramai konvoi ke rumah si Farid .. tak silap aku malam tu 4 buah kereta kot ... hahahha sampai umah farid amik kaww meriah betul dah macam kenduri ... ni betulnya open house ... tapi nasib kitorang lepak dalam rumah tak kat canopy ... :P so lek lek makan makan sambil layan bola ... ahhahaha Selangor vs ATM :P




tu dia gambar gambar yang sempat aku snap ... hehehehe tapi memang heaven lahhh duk makan makan ... sambil layan bola ... memang bingit telinga geng geng selangor kena ngan kitorang hahahaha sorrylahh ye Farid ... Haiza ... and Mamat ... ehh Mamat bukan Negeri Sembilan ker ... :P

dan yang bestnya habis game bola kitorang leh continue lepak kat canopy plak ... time tu memang best lahh bila ada balance sup ... kena plak ada air panas ... perhhh memang terbaik ... hehehe so bila masa dah time kitorang pun semua pulanglahh ke pangkal jalan ... :D

atas ni gambar aku dengan si Iqbal dan Neesa ... hahaha time ni Neesa tak tido so memang peluang lahh untuk aku bermain main dengan dia ... si Iqbal plak ni ... aku gunakan phone abah dia pancing tup tup dia duk ngan aku ... hahahah kalau tak jangan mimpi lahh sure dia tak nak ngan aku ... pandai Iqbal ni ... :P

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual ... cam biasalahhh stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin