Isnin, 5 Ogos 2013

Cerpen by Shaz Johar

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing pasal buku yang aku baru jer habis telaah ... hemmmm kali ni buku yang aku maksudkan tu ialahh CERPEN hasil penulisan Shaz Johar yang merupakan penulis Novel Mental Tabu Dan Kougar yang diterbitkan oleh FIXI ... :D


so setelah aku selesai membaca kesemua koleksi Cerpen yang dihasilkan oleh ShazJohar ... aku leh katanya ianya menarik ... dan aku ada beberapa Cerpen yang aku suka xpecially Cerpen sambungan dari kisah Tabu ... hahahahah :D

so pada korang yang rasa nak tau apa citer dia ... apa lagi bolehh grab CERPEN ni sebelum kehabisan stock ... heheheh ;))

gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin