Rabu, 14 Ogos 2013

My Bday

.
ok citer pasal raya ke 3 ataupun 10 Ogos ... hemmm dan for your info 10 Ogos tu merupakan date keramat aku ... hahaha tarikh aku dilahirkan ... so kalau ada sesiapa yang baca entry aku sure tahu kenapa aku 10 Ogos dah nak bergegas pulang ke Kota Lumpur ... :P

so memandangkan pulang dari JayBee dah lewat ... so AbgNgah aku beri arahan untuk singgah dulu rumah mereka before gerak ke KL ... hemmm aku dah blur dah ... ialah kalau singgah kul berapa nak sampainya ke KL ... risau jammed tu ... oklahh ikutlah arahan ... lagipun kebetulan kereta Lejen ada prob sikit ... 

time lepak lepak ... tup tup my2ndMasterChef Kak Tia berpakat ngan anak buah aku ... surprisedkan aku dengan menghidangkan cake yang depan buat sendiri ... perhhhhh tersentuh jiwa dibuatnya ... :D



tuuuu diaaa ... Kek yang dihasilkan oleh my2ndMasterChef dan telah dideco oleh 2 anakbuah aku si Ayeen dan Nana ... thanks korang ... susah susah jer ... dan paling cool bila depa semua nyanyikan lagu bday untuk aku ... hahahahah giler touching beb ... aku rasa tak pernah rasanya bday aku dicelebrate oleh adik beradik aku ni ... ni kalau ada parent aku dan abang uda aku sure lagu touching :P


so lilin memang tiada ... so just potong kek jer lahhh ... makan makan then bila semua settle ... kitorang pun bersiap nak menuju pulang ke Kota Lumpur ... dan alhamdulillah walaupun gerak agak lewat dah nak tengah hari kitorang dapat sampai kat area lembah klang petang tu dengan selamatnya tanpa tersekat dalam jammed jalan raya :P

so kat sini sekali lagi aku nak say Thanx A Lot pada Kak Tia selaku my2ndMasterChef ... Abang Long dan Abang Ngah aku ... anak anak buah aku si Ayeen Nana Nanee Hezreen Areep Aneep dan Lydia ... thanx ye for the celebration tadi ... :D itu lah as aku kata if Mak Abah aku pun ada serta family Uda aku pun ada ... memang lagi best lahh ntah ntah aku tak balik KL on that day tu ... hahahaha kan ... =))

so nak tahu what story lepas ni ... cam biasalahh stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin