Isnin, 26 Ogos 2013

PKNS vs JDT

.
memblogkan diri again ... kali ni tutup jap citer raya ... kita masuk citer bola plak ... well baru baru ni aku sempat turun ke Stadium Shah Alam untuk nengok perlawanan Piala Malaysia 2013 peringkat kumpulan antara JDT vs PKNS ... :D


macam biasalah memandangkan games diadakan pada weekdays so ... habis waktu kerja ... selesai semua urusan then terus ke stadium ... ohh macam biasalah aku turun stadium dengan si Daus and Wahida ... :D


well seperti kalian tahu ... team JDT tumpas dengan PKNS ... dengan keputusan 0-2 ... hemmmm aku pun tak tahu nak kata apa ... so time nak kluar stadium tetiba perangai gigih aku tiba ... hahahaha tetiba rasa macam nak kejar player JDT plak ... so ... tu yang gigih turun bawah ke bas JDT ... :P


bila dah kat bawah ... akhirnya kitorang berjaya bergambar dengan player ... tapi tak semua lahh mana sempat nak bergambar dengan semua ... so yang sempat ... seperti kat bawah ni hehehehe :D



tuuuu dia ... Safee Sali dan Awe ... yeahhhh actually target aku nak bergambar ngan MatYo dan Awe ... tapi just sempat bergambar ngan Awe jer ... MatYo kitorang terlepas pandang kot ... hehehehehe tak apa next time maybe ... :D

so gitulahh kisahnya ... walaupun kecewa dengan kekalahan JDT ... atleast dapat gak bergambar dengan player JDT hahahaha oklahh kannn tak lahh balik tangan kosong ... :P

oklahhh macam biasalahh ye ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin