Ahad, 18 Ogos 2013

Raya ke Umah Pak Iqbal

.
masih lagi dengan citer raya ... kali ni nak citer aku gi beraya ke umah WanMohamad ... well kebetulan hari tu dia OFF so aku pun sajhe jer roger dia kata nak mai time lunch ... hahahah so bagaikan rejeki ku ada disitu dia pun ON ... aku try ajak Paan tapi dia dah gi time raya ke2 ... motip sangat ...

finally aku decide gi ngan Wahida ... so kitorang gi jer lahh umah pak iqbal ni ... aku dah remind dia tak yah susah susah ... mai nak beraya jer ... sekali sampai amikk ... ada nasi goreng ... kata Yana mai time lunch kan haruslah hidang nasi :P



tapi yang paling rare ... ada Coconut Shake tu ... perhhhh memang awesome lahhh bila aku up gambar ramai budak office tanya ... xpecially si Paan coz time dia tak plak menu Coconut Shake ... jawab aku padan ... aku ajak diva sangat tak nak ikut ... :P

lepak lepak ... borak borak bermain main ngan iqbal cuma kali ni iqbal dah kenal orang so memang kejap jer lahh ko leh pegang dia ... tau tau dah nak turun ... hehehehe :P bila settle kitorang pun kembali ke office and teruskan tugasan masing masing :)

so pada WanMuhamad and Yana ... terima kasih ye kerana sudi melayan kerenah kitorang hehehehe ... insyaALLAH kalau ada kelapangan akan kitorang mai lagi ... hehehehe kalau ada jemputan lahhh =))

jadinya macam biasa ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin