Isnin, 12 Ogos 2013

Raya 2013

.
kembali memblogkan diri setelah pulang bercuti raya ... so nothing to cerita cuma just sharing gambar jer lahhh ... nak citer pasal raya pun biasanya ... ialah beraya tanpa orang tua ... kerana mereka beraya di negeri bawah bayu ... sedangkan kami masih di semenanjung ... kira kali ala ala anak perantauan lahh untuk kami bertiga ini :D


tuuu dia ... anak anak Tuan Haji Archer :D ehhh bukan ada 4 orang ker mana sorang lagi ... well sorang lagi beraya bersama family sebelah mertua dia ... so kami ni jer lahh yang beraya di SouthParkz kali ni ... dan rumah abangNgah aku sebagai medan berkumpul ... :P


ini dia ... tuan rumah ... ataupun family abangNgah aku ... hemmm tema mereka kali ni kelabu ... perhhhh memang style lahhh heheheh :)


gambar atas ni plak family abangLong aku plak ... :)


haaa yang atas ni style sikit ... memandangkan aku single lagi so aku bergambar dengan anak anak buah aku lahhh hehehehe bila aku nengok gambar ni macam ada kurang lahh plak ... mana perginya lagi 3 budak kecik ni ... depa tak nak duit raya dari Maman dorang ni ker ... hehehehe :P


ohh kali ni aku pun sebenarnya tak plan nak bertema purple ... ini semua setelah aku tersopping hari tu kan ... kalau korang ada ikuti entry aku sure korang dah lehh tau apa yang aku grab hahahahha :P

so gitulahh kisah untuk entry raya kali ni ... nak tau what story selepas ni ... as usual lahh stayTuned for next entry ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin