Selasa, 6 Ogos 2013

Untuk Julung Kalinya

.
wokkehhh ... memandangkan aku agak relax jap ... and plan nak berbuka last kopek with colleague aku ... so aku amik kesempatan nak sharing kisah Kad Raya ... well kalau before this aku kata aku ada dapat kad raya ... kali ni aku citer pasal ... kisah untuk Julung Kalinya ... or lebih senang difaham ... ini lahh first time aku dapat Kad Raya dari AntaraBandar sepanjang aku berkhidmat di sini :D


serius ... ini ada first time ... dan aku tak sure kalau ini ada kali pertama kalau ada member member yang dah lama berkhidmat di sini dapat juga kad ini ... coz kad ni bukan semuanya dapat ... selected sajha .. tapi bukan juga selected apa pun ... cuma depend kalau HOD korang nak bagi ... so korang dapat lahhh ... :D

so macam kitorang ... before kitorang terima kad kitorang ni ... kitorang masing masing wish each kad untuk IT Team ... tu yang nampak banyak ucapan tu ... cool kan ... :D

apa apa pun aku nak ucapkan terima kasih pada our HOD Kak Z ... kerana sudi berikan kitorang Kad Raya ... serta member member IT Team thanx 4 tha wish ... Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir dan Batin dari aku juga buat kalian semua ... ;))

itulahh kisah untuk entry kali ni ... yelahhh skrang bukan nyer zaman kad raya kan .. jadinya bila dapat Kad Raya tu rasa xcited plak kan ... heheheh ok lahhh as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin