Isnin, 19 Ogos 2013

Ur Not Old Ur Just Old

.
ehhh apakah title post kali ni lain macam jer ... so jom aku sharing apa kisahnya ... kisah berlaku last week tak silap aku hari selasa kot hemmm tapi baru laa ni aku sempat update kan ... so si Abe ada ajak aku mai umah dia untuk open house katanya ... ialah nama pun masih dalam bulan Syawal kan ... :)

seperti biasalahh selain aku ... si Fateh, Daus dan Wahida pun join sekali ... tapi kitorang semua berkumpul kat umah Abe around 8.30 malam gitu ... sampai nengok Abe pun baru pulang dari klinik ... erkkk tetiba plak sakit lutut apakah ... :-/

so macam biasalah nama pun mai beraya kan ... so Akak sediakan menu malam tu KueyTeowKari ... serta menu menu lain macam nasi impit dan kuih kuih ... dan nak dijadikan citer ... time aku duk main main ngan Izzara sambil duk layan makan nasi impit tu .. tup tup Abe boleh suruh tutup lampu depan katanya ada short circuit dalam bilik :-SS

aku memang tak fikir apa lahh ... biarkan jer lahh apa yang dia nak buat ... sekali tau tau si Abe kluar bawa kek ... dammed aku terkena ... aduhhhhhh =)) 


terusss dari open house menjadi surprised bday celebration untuk aku hemmmm aku dah tak tau nak cakap apa ... ye lahh aku pun tak terpikir dorang akan buat ... coz bday aku dah berlalu kan ... hahahahha apa boleh buat ... rejeki namanya ... thanx korang ...

tapi bukan itu ajhe ... lepas time kitorang dah settle makan makan ... kitorang pun konon nak gerak lahh so time ni si Wahida mintak aku sampul duit raya ... so aku pun amik lahh dalam kereta ... tapi bila kat luar ... aku telah dihadiahkan mandian tepung oleh Wahida Daus ngan Fateh ... aduhhh kena lagi ... =))





nengok tu ... habis rambut aku ... hahahah dah macam pak lampir dah aku nengok ini kalau aku duk melepak bawah pokok lepas rambut ke depan memang lari semua yang lalu depan umah Abe ... hahahahha =))

so bila semua dah settle ... masa pun dah time ... so kitorang pun pulang lahh ke pangkal jalan ... heheheheheh :D



so kat sini aku nak amik kesempatan untuk say berbanyak banyak terima kasih pada kalian semua ... pada Abe dan Akak ... for tha surprised and makan makan ... pada Fateh Daus and Wahida for tha mandian tepung ... hahahah time ni aku terpikir nasib Abe tengah sakit lutut kalau tak sure dia balas dendam kan ... hehehehe =)) and tak lupa gak pada Daus thanx bro for tha hadiah :D

so gitulahhh ... serius aku rasa dah lama tak ada orang surprised kan aku dengan sambutan sebegini last zaman belajar kot ... hahahaha apa apa pun thanx geng ... tak akan aku lupakan kenangan ini ... thanx a lot ... :D

jadi seperti biasa ... stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin