Sabtu, 17 Ogos 2013

Jejalan Raya

.
memblogkan diri ... kali ni nak sharing pasal kisah gi beraya ... which is bagi aku ... aku main redah jer kalau aku nak gi beraya ... inform tuan rumah ... aku mai ... aku tak kisah sangat depa nak hidangkan apa ... nama pun beraya ... :P

so after office hour aku ngan Daus memang tiada plan apa apa tetiba sajhe jer ngusik ngusik si Azizi ... sekali dia ON jah ... so around maghrib kitorang ke sana ... tup tup ... amik kawww ada lemang tuu berooo rumah bujang jer kot ... :P




tuuu dia ... memang wokkeh lahh for menu bujang kan ... heheheh kitorang pun bukan demand sangat ... time lepak lepak si Azizi ada gak roger AbgJoe ... then AbgJoe pun sampai ... hehehehe dan yang jadi unexpected ... tetiba aku slumber kata nak mai umahnya ... and tak sangka AbgJoe kata ON tapi mai lambat sikit coz dia ngan Kak Nab nak balik masak sikit ... aku kata tak yah susah susah ... kuih kuih pun jadi ... :P


sampai sampai AbgJoe tengah duk potong buah ... perhhh snap gambar dulu ... hahahah last last aku kena marah ... hahahahahah ala dia bukan tau pun ruangan aku ni ... ishhhhhh so malam tu kitorang ala ala dinner kat umah AbgJoe ngan KakNab ... dan untuk julung kalinya aku sampai gak kat umah AbgJoe :P

so gitulahh bila dah kenyang ... si Azizi pun dah ngantuk ... so kitorang pun pulang ke pangkal jalan ... :) so kat sini aku nak say Thanx a lot pada Azizi, AbangJoe dan KakNab kerana sudi jemput kitorang mai umah beraya ... [macamlahh depa ni semua tau ruangan ni :P ] insyaALLAH ada kelapangan nanti akan sampai lagi lahh kami ye hehehehe :P

jadinya .. as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin