Selasa, 13 Ogos 2013

Turun JayBee Beraya

.
kembali memblogkan diri ... wokkehh on 2nd day ... abangNgah aku plan ajak turun JB coz aku ngan abgLong aku akan kembali ke kotaLumpur raya ke3 coz memasing ada hal memasing ... nak tau apa halnya haaa nanti nanti lahh aku share ... kita layan citer ni dulu :P

so purpose utama turun JB coz nak beraya kat umah Pakcik & Makcik yang si Ayeen duk di JB ... kira dah macam family juga lahh ... kalau turun JB kitorang akan singgah rumah Pakcik & Makcik .. tapi tu lahh konon nak surprised tup tup depa semua kluar beraya hahahha jadinya kitorang buat plan lain untuk buang buang masa ... so lepak makan dulu kat Singgah Selalu ... nasib dah buka perniagaannya :-SS


settle jer makan makan ... memandangkan tiada idea so plan nak ke LegoLand konon konon nak lepak lepak kat luar jer ... sekali sampai amik kaww penuh full house ... dan baru ingat hari tu Singapore Public Holiday ... memang ramai lahhh orang turun LegoLand ... so terus decide lepak lepak kat Puteri Harbour kat Kota Iskadar .. :)



tuuu dia ... sempat 3 beradik ni possing bersama membelakangkan boat layar ... hahaha tujuan saja jer nak send kat another brother aku si Uda yang kat Ipoh tu ... dengan caption ... "Mana lu wehhh kitorang dah nak gerak ke Pulau Cocos ni :P "

rupa rupanya tempat banyak kapal ni sama jer tempat ngan Hello Kitty World ... which is last time aku gi bawa member member ke LegoLand tak jumpa tempat ni ... rupanya kat bawah tu jer ... choiiii sangat ... sorry geng ... next time aku bawa if korang turun lagi sini :P

so lepak situ jejalan nengok apa yang patut ... masuk restoran Lat sambil dengan info sikit ... dan tak pasal pasal aku tergrab something hemmmmm :-SS




tuuu dia ... pantang nampak FM sure aku akan grab ... dan yang keychain tu pun akan aku FM kan ... hahahaha hantu fm sungguh ... berhampiran dengan HelloKittyWorld rupanya dorang baru bukan Toy s Rus ... so aku pun usha usha ... tup tup nampak benda bawah ni ... dammmedddd :-SS


aku siap tanya anak buah aku sama ada series ni dah kluar tak kat LegoLand ... dia kata ni baru ni ... tapi dia akan usha ... perhhh ini kalau dapat memang awesome lahhh ... aku sajhe jer lahh menyendeng ngan 2 big bro aku kot kot dapat ... hemmmmm memang harapan lahhh hahahahaha =))

so bila dah dapat roger yang pakcik dan makcik dah pulang rumah kitorang pun terus menuju ke rumah pakcik makcik untuk beraya ... lepak lepak cukup time kitorang pun pulang ke pangkal jalan ... katanya esok pagi dah nak gerak awal awal pulang ke kota lumpur kan ... nak elak jammed katanya ... :P

so nak tau what story next ... stayTuned lahh ye ... ;)

** still hope kalau ada sesiapa nak hadiahkan aku set lego ni :P [bertuahhhh lahhhh yeeeee :) ]

TaKSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin