Khamis, 15 Ogos 2013

Malaysia vs Barcelona 2013

.
memblogkan diri again ... so continue citer pasal 10 Ogos hari tu ... beria pulang semula ke kota lumpur kerana nak gi layan perlawanan bola sepak persahabatan antara pasukan Harimau Malaya menentang kelab Barcelona ... perhhhh memang harus lahh turun kan dah lahh bukan selalu depa ni turun Malaysia ... :P

walaupun depa turun time raya ... mungkin kebetulan kena pada aku yang tak berapa nak beraya sangat ni ... so no bigdeal hahahaha lagipun tix ni pun sebagai hadiah ulang tahun kelahiran kan ... gitttuuuuu =))


perlawanan nak kata ok pun aku pun kurang pasti ... cuma apa yang aku perhatikan kebanyakkan kecewa kerana Messi tak diturunkan ... hemmm coz apa yang aku perhatikan yang mai rupanya bukannya peminat dari malaysia ... malah ada yang dari Indonesia, Singapore Brunei dan team team Niger pun ramai ... hahahahah :P

dan yang paling aku salute team team Niger ni ... bukan sokong Barcelona sangat ... coz bila Barca score dorang relax jer tapi tapi Harimau Malaya score beria dorang melompat kegembiraan ... memang gamat satu stadium dibuatnya .... terbaekkkkk :D






keputusan semestinya kalian semua tahu kan yang Harimau Malaya kecundang 1 - 3 .... hemmm apa nak buat ... but nasib tak dibelasah teruk sampai 7 ke 8 kan .... hehehehe kira oklahh kan ... ok ker kalau duk bertahan penuh kotak penalti hehehe ;))


hemmmmm ... aku sempat gak grab ole ole yang boleh dibuat kenang kenangan ... tu dia ... mafla ... oklahh nak beli jersey memang tak berapa nak minat ... so mafla ni kira ok lahh kan ... hehehehe :P

so gitulahh kesudahan entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin