Rabu, 21 Ogos 2013

Surprised !!!

.
wokkehhh ni memang aku tak tahu nak citer cam mana ... hahahah jom aku sharing kisah ni ... serius aku katakan ini memang Surprised untuk diri aku ... 

bermula dengan receptionist tempat aku kata ada barang aku sampai aku dah mula blank ... ialahh masuk office lepas breakfast kan ... masuk masuk receptionist kata ada barang Apple mai .. aku dah blank ... tapi barang aku tu member aku dah bawa naik letak kat workstation aku .. so aku pun naik sambil berfikir ... janganlahh depa ni buat kerja giler ye ...


bila aku nengok parcel tersebut jer ... dalam otak aku ada 2 orang jer ... yang akan buat kerja gile ni ... time tu colleague aku yang lain semua dah tanya apa benda yang aku order ... aku just jawab ntah bila aku order pun aku tak tau walaupun dalam hati aku dah dapat bacap apa dalam kotak ni ... nak tau apa dia ... dan kenapa aku dapat ... :D




amacam ... serius aku terkezut ... just main main jer mula mula tak sangka plak jadi kenyataan ... bagai nak menitis air mata aku time bukan box kecil dan baca kad tersebut ... and aku terus turun cari si pemberi untuk kepastian ... dan ternyata benar ... 

apa apa pun ... thanx a lot bro ... serius aku terharu ... siap ada nama plak tu kat Ipod aku ni ... fuhhhhhh dan aku tak tau nak kata apa selain terima kasih banyak banyak ... aku amat hargai pemberian kau ni ... terima kasih bro ... you know who you are .... :D

gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

** mendapat sesuatu dari mereka yang tak pernah terlintas dalam fikiran kamu akan membuatkan diri kamu benar benar diingati oleh mereka ... terima kasih ... Nazar Puasa 6 akan aku lakukan insyaALLAH ... :)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin