Sabtu, 24 Ogos 2013

berkunjung ke rumah Kak Eye

.
masih lagi dalam mood raya ... so kali ni nak sharing citer kitorang berkunjung ke rumah kak eye ... heheheh setelah plan plan akhirnya kak eye setuju untuk buat makan makan ... dan sudah tentu menu beliau spaghetti wokkehhh ... :D
  

time tu kebetulan aku ada meeting kat ProOff so ... after meeting aku terus gerak kembali ke AntaraBandar ... sampai kat offcie nengok depa semua tengan tunggu aku untuk gerak ke umah Kak Eye ... so kitorang gerak dua kereta ... dan yang join kali ni seperti dibawah ni ... hehehehe :P


mungkin secara kebetulan ... time kitorang duk lepak lepak ... team taman kak eye pun mai nak beraya ... so agak meriah lahh jadinya ... heheheheh ... tu nengok kak eye tengah melayan tetamu yang ada ... hehehehe ;))

so bila depa semua dah settle ... kitorang plak continue kitorang nyer urusan ... biasalahh makan makan .. lepak lepak ... snap snap pic .. dan duk melayan si payis heheheh ... wahh semangat ko payis heheheheh ... boleh lenguh tangan pakcik macam ni heheheh :P
 

semangat kan ... macam gak abang dia time umur umur dia macam ni pun sama gak besarnya ... si payus ... dulu dia nak lahh ngan pakcik azam ni skrang pakcik azam mai dia punya pemalu kalah anak dara hahahahaha :P tahulahh ikut perangai mak dia abah dia ... hahahah :P

so bila semua dah selesai kitorang pun macam biasalahhh minta diri ... hehehehe tapi sebelum tu sempat gak aku snap gambar bawah ni ... hehehehe 


perhhh banyak tu ... nak nak ada FM Thomas nasib lahh aku tak copet kannn hahahahha dammed ... ini kalau Kak Eye baca entry ni sure dia carut kat aku ... sebab aku up koleksi FM dia ... hahahahha harap harap dia dah tak baca ruangan aku ni ... :P ehhh jap awat ada JDT di situ .. Kak Eye bukan Viva Selangor Viva ker ... :P

hemmm di sini aku nak say thanx a lot to Kak Eye dengan husband dia si Daus ... kerana sudi menerima kunjungan raya kitorang ... hehehe dan sudi spent time lepak lepak borak borak sampai aku lupa citer apa ntah kitorang layan ... hahahhaa nanti kalau ada buat makan makan jangan lupa jemput kitorang lagi :-SS

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... macam biasalahh stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin