Selasa, 8 Januari 2013

Thanx 4 FM #21

.
memblogkan diri lagi dengan title Thanx 4 FM ... heheheh looks nampak gayanya member aku still belikan aku FM kalau depa gi jejalan makan angin ... hehehehe :D

so baru baru ni ... tetiba housemate aku si EnKhai past kat aku ole ole dari China dan Dubai ... ehhh bila si EnKhai gi sana ... ok actually yang belikan ole ole ni ialah EnHassan kita ... terima kasih bro ... terharu aku dibuatnya ... :P


Fridge Magnet China
bersama case kain gitu 


Fridge Magnet Dubai

aku paling terharu bila EnHassan kita gigih mendapatkan Fridge Magnet HardRock Cafe Dubai tu ... wahhhh jatuh rahang aku bila tetiba aku terima FM ini ... thanxx a lot EnHassan ... aku hargai jasa baik mu ... :D

jadinya itulahh kisah untuk entry FM ni ... perhh dah masuk series 21 ;)) so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin