Isnin, 21 Januari 2013

FilPen BinFilem

.
memblogkan diri ... kali ni nak sharing pasal DVD yang aku grab baru baru ni ... memandangkan aku agak kebosanan tahap langit ke tujuh lalu ntah apa mimpi aku terus pasang jer DVD FilPen BinFilem ni ... :P

actually DVD ni memaparkan 8 buah filem pendek yang dihasilkan oleh Ridhwan Saidi ... kalau before this aku pernah review hasil penulisan dia kini hasil arahan dia plak kita nengok :P



setelah aku selesai layan ke 8 8 filpen ni hemmm ada yang aku leh katakan ada yang menarik ada yang aku langsung tak paham apa cuba disampaikan ... hahahaha maybe aku kot yang tak paham tak tau lahh orang lain kan ... heheheh tapi apa apa pun aku suka filpen PEREMPUAN HANTU DAN SKANDAL ... ;))

tapi untuk CEKIK pun style gak ... hahahaha apa apa pun boleh layan lahh kesemua filpen ni ... hehehe so pada kalian yang ingin memilikinya silalah grab secepat mungkin takut sold out sudah ... hehehe dan dan jer aku kan ... :P

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin