Isnin, 28 Januari 2013

Sotong Bakar vs TokaYaki

.
memblogkan diri ... kali ni nak sharing citer pasal makan makan ... hahahaha :P ntah apa mimpi time aku duk berfesbooking tup tup ada member aku up gambar Sotong Bakar ... nampak menarik tertarik memang da bombb dibuatnya ... :-SS

so habis office hour ... aku sajhe ajak ajak ayam clix AntaraBandar aku tup tup on jahh .. terus ke destinasi yang dituju iaitu kat Nasi Ayam Tat Shah Alam ... :D


hemmm nama jer gi Nasi Ayam Tat ... tapi kitorang tak order pun Nasi Ayam ... hahaha aku biasalah terus order Sotong Bakar ni ... hehehe dan another one aku tetiba teringin plak nak rasa Tokayaki ... :P


hemmm ... not bad gak Tokayaki ni ... heheheh so gitulahh kisahnya ... ntah apa mimpi ... nengok orang up makanan aku pun terliur nak rasa ... hahahaha adoiiyyaaaa :P

so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin