Ahad, 6 Januari 2013

Frinjan 30

.
memblogkan diri ... kali ni aku nak citer kisah Frinjan plak ... heheheh actually baru baru ni sempat gak aku gi layan Frinjan30 ni ... well kalau ikutkan aku tak ada lahh nak gi sangat coz bila usha lineup macam tak berapa best mana pun ... :|

tapi ntah macam mana boleh plak tup tup aku ke sini ... actually time ni aku memang tengah not in mood pasal kerja ... hahaha tu yang ntah mimpi apa plan ngan colleague aku gerak ke sini ... abaikan hal kerja ... volleh :P



bila sampai apa yang aku leh katakan ... wow dah ada canopy besar ... ehhh jap canopy ke namanya ... hahahah tapi memang besar lahh kira kalau hujan tak risau lahh hahahha ;))

dari segi persembahan aku tak layan sangat malam tu maybe sebab soundsystem agak choii sikit kot ... ntahlahh jadi mood nak layan muzik tu jadi down plak ... jadinya ko just lepak lepak usha usha orang jer ...

ada benda yang aku grab :-/ hemmm kalau ikutkan hati aku memang nak ajhe aku grab beberapa buku ... tapi ntahlahh bila sampai jer kat booth tu ... aku jadi blur blur sambil fikir nak beli ke tak nak .. hahahah ntah apa apa kan ... ala maybe next time lahh ... jadinya aku tak beli apa apa pun ... yang beli si member member aku ada ... so tak apalahh nanti aku pinjam dari depa :P

bila dah sampai tahap bosan ... kitorang pun cargon and pulang ke pangkal jalan ... jadinya ... gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

** unsangkareble ... boleh terjumpa member lama basis band AKU ... cuma aku tak kesempatan nak gi tegur jer ... wahhh caya bro lama tak chat ngan hang ... :P

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin